Mikä ihme siinä on että AIKUISET ihmiset ei

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja terveisiä uimahallista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja lisko:
Alkuperäinen kirjoittaja ä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
no me opetellaan uimaan oman mökin järvessä kesäisin... se riittää =) ;)

Aattele sinne on kalat kakkineet.... ja moni menee sinne vesiläpeen ihan kuule suoraan saunasta oi että, ei käy suihkussa ollenkaan, eikä aja karvoja.

minä paskoin pienenä aina järveen :laugh:

ja moni tekee sitä ja vielä pahempaakin.. et ei nekään puhtaimmasta päästä ole ;)

En kehtais tollasella yököttävällä typeryydellä kehuskella-edes nimettömänä. Onpa tosi laugh. Hyypiö.

voi anteeksi kun häiritsin noin kovasti elämääsi! kaikkea hyvää jatkossa. onneksi olen nyt aikuisempi niin opin virheistäni.. (enkä pasko järveen)

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mä voin suoraan sanoa, että häpeän mahaani niin paljon etten varmana riisu uikkaria uimahallin suihkussa/saunassa. Häpeän varmasti yhtä paljon, kun joku avannepotilas avannettaan.

mikä siinä mahassa nyt niin kamalaa muka on?
en minä ainakaan kenenkään mahoja sinne mene katsomaan.

se on niin arpinen ja roikkuu. Varmasti saan varsinkin nuorilta tytöiltä kauhistuneita katseita, kun vatsani kans näyttäydyn. Oon kuitenkin vasta parikymppinen itsekin, niin kyllä on vielä tottumista, et pääsen sinuiksi sen kanssa.

Mä voin suoraan sanoa, että häpeän mahaani niin paljon etten varmana riisu uikkaria uimahallin suihkussa/saunassa. Häpeän varmasti yhtä paljon, kun joku avannepotilas avannettaan.

se on niin arpinen ja roikkuu. Varmasti saan varsinkin nuorilta tytöiltä kauhistuneita katseita, kun vatsani kans näyttäydyn. Oon kuitenkin vasta parikymppinen itsekin, niin kyllä on vielä tottumista, et pääsen sinuiksi sen kanssa.

anteeksi vaan mutta ei se uikkari roikkumista peitä :(

ja mitä väliä nuorten naisten katseilla? mua ei ainakaan teinipimujen katseet kiinnosta.. sanot vaikka takaisin että tässä on teidänki tulevaisuutenne :D

Eikös se ole niin, että hiukset pitää kastella, jos aikoo uida. Aikuinenhan ei aina ui lastenaltaassa, vaan seisoo valvomassa lastaan. Hiusten kuivattaminen pakkasella on melkoinen projekti, eteenkin jos on vähänkin vilkaampi lapsi mukana. Meillä mies hoitaa uimahallissa käynnit juuri siksi, että en jaksa sitä peseytymis ja kuivatus rumbaa.

Alkuperäinen kirjoittaja n:

ja mitä väliä nuorten naisten katseilla? mua ei ainakaan teinipimujen katseet kiinnosta.. sanot vaikka takaisin että tässä on teidänki tulevaisuutenne :D

Kyllä se peittää, siis mulla on se arvista ryppynen nahka mikä roikkuu. Oon tosi hoikka eikä sitä mahaa kyllä kireenkään t-paidan alta nää.

Minä en myöskään kehtaa käydä uimahalleissa hurjan näköisen sektioarven vuoksi. Ketsupin punainen ja reilun sentin leveä arpi napaan asti. Voisi kai sen uikkarin pukea jo pukuhuoneessa, mutta melkoisia katseita ehkä saa osakseen silloinkin.

te jotka ette kehtaa kulkea ilman uikkaria;

oletteko oikeasti noin itsekeskeisiä, luulette että kaikki tuijottaa nimenomaan teitä?

jos sieltä rupeaa etsimään niin eiköhän monistakin löydy isompaa ja pienempää arpea.. ihmiset menevät sinne UIMAAN, ei tuijottamaan teidän arpianne ja vartaloanne!

Kyllä se peittää, siis mulla on se arvista ryppynen nahka mikä roikkuu. Oon tosi hoikka eikä sitä mahaa kyllä kireenkään t-paidan alta nää.

öö.. jos ei mitenkään voi huomata kireän paidan läpi niin ei siinä mikään roiku! taidat olla ylikriittinen teini vielä?

Alkuperäinen kirjoittaja järki päähän:
te jotka ette kehtaa kulkea ilman uikkaria;

oletteko oikeasti noin itsekeskeisiä, luulette että kaikki tuijottaa nimenomaan teitä?

jos sieltä rupeaa etsimään niin eiköhän monistakin löydy isompaa ja pienempää arpea.. ihmiset menevät sinne UIMAAN, ei tuijottamaan teidän arpianne ja vartaloanne!

No juurihan ap:kin teki selväksi, että ei mene sinne vain uimaan, vaan tuleehan siinä samalla silmäiltyä muitakin, miten pukeutuvat, miten peseytyvät, jne. Ja aika usein tämä palstakin repeää keskusteluun uimahallissa nähdyistä asioista. Ei se ole itsekeskeistä kuvittelua.

Alkuperäinen kirjoittaja ?? miksi ois miksi??:
Miksi pitkät hiukset on pidettävä kiinni??
On pirun ärsyttävää saada pampulaa irti märästä pehkosta.... :(

ne pitkät hiukset tukkii joka kolon ja tarttuu kiinni käsiin ja jalkoihin jajaja.. Siks ne laitetaan kiinni :) laita tukka kiinni semmosella metallijutulla (mikä semmosen oikea nimi sitten lieneekään) niin ei tarvi repiä :)

Alkuperäinen kirjoittaja .:

öö.. jos ei mitenkään voi huomata kireän paidan läpi niin ei siinä mikään roiku! taidat olla ylikriittinen teini vielä?

jepjep. Näin pahannäköisesti venähtänyttä mahaa en ole kellään muulla nähnyt, edes kuvissa. Se näyttää laihan kasikymppisen ryppyseltä roikkuvalta mahalta.

Alkuperäinen kirjoittaja ?? miksi ois miksi??:
Miksi pitkät hiukset on pidettävä kiinni??
On pirun ärsyttävää saada pampulaa irti märästä pehkosta.... :(

Enpä sille perustetta netistä löytänyt, joten tämä on oma arvaukseni syystä: vesi säilyy puhtaampana, kun sinne ei pääse irtohiuksia.

Miksi meikit pitäisi kaikki pestä pois?
Käytön yleensä sellaista vedenkestävää ripsiväriä joka pysyy varmasti ja kulmat on kestovärjätty. Puutereita, meikkivoiteita yms. en edes käytä, pitääkö mulla nyt raahata sinne mukaan vedenkestävänmeikin poistoaineet mukaan että ois mahdollisimman värittömän näköinen?

Hyyyi! Mä en voi sietää niitä altaassa lilluvia irtohiuksia jotka sotkeutuu sormiin! Mulla on oikeasti kammo niitä kohtaan. Ja ittellä vielä pitkät hiukset (jotka laitan kiinni kun joksus satun uimahalliin menemään).
Niin ja kyllä luulis olevan selvää, että uimahallissa vois sen verran toisia kunnioittaa että peseytyy ilman uikkaria ennen altaaseen pulahtamista! Ja mitä niistä läskeistä ja arvista, ihmisiä me vaan ollaan! <3

Alkuperäinen kirjoittaja Hipkukka:
Meidän pikku uimahallissa on niin ilkeä valvoja setä, että se tulee heti komentamaan takaisin suihkuun, jos sen valvontakopin ohi yrittää hiukset kuivina. Ja jos jollain aikuisella tai lapsella on pitkät hiukset auki, tuo hiusponnarin.
Uimaohjaajatkin on niuhoja ja huomauttelee myös ryhmänsä ulkopuolisille käyttäysymissäännöistä.

Ovat ilmeisesti senkin takia tarkkoja, että näin vedenlaatu pysyy hyvänä ilman ylimääräisiä puhdistuksia (säästöä sekin). Ja onhan se oikein, että kaikilta vaaditaan ohjeiden noudattamista tasapuolisesti.

meidän uimahallissa on sama juttu. Valvojat passittavat takaisin suihkuun tai uimalakin päähän!

Minulla on aivan järkyttävät raskausarvet mahassa kahden lapsen jäljiltä eikä ole kyllä koskaan tullut mieleenkään hävetä niitä. Jos joku katsoo niin katsokoon ja ihalkoon =) Siinä voi sitten kauhistella kavereille =)

no mikäli palstoihin on uskomista, niin 90% siellä nimenomaan tuijottaa toisten ruumiinmuotoja.

En ollut käynyt varmaan kuuteen vuoteen uimahallissa, niin mulle tuli ihan yllärinä se hiukset kiinni -juttu. Eikä tietenkään ollut ponnarilenkkiä mukana. Ja toisekseen, millä hmmetillä sen saisi pois kun aikoo pestä hiukset?
Että taidan jättää vastakin uimahalilkeikat miehen huviksi. Miehet saa olla kuinka paksuja vaan eikä kukaan piippaa.

Alkuperäinen kirjoittaja pim:
Hyyyi! Mä en voi sietää niitä altaassa lilluvia irtohiuksia jotka sotkeutuu sormiin! Mulla on oikeasti kammo niitä kohtaan. Ja ittellä vielä pitkät hiukset (jotka laitan kiinni kun joksus satun uimahalliin menemään).
Niin ja kyllä luulis olevan selvää, että uimahallissa vois sen verran toisia kunnioittaa että peseytyy ilman uikkaria ennen altaaseen pulahtamista! Ja mitä niistä läskeistä ja arvista, ihmisiä me vaan ollaan! <3

Mulla on hiukset vyötärölle asti, ja niitä kyllä irtoilee/katkeilee ihan yhtälailla oli kiinni tai auki...

Enpä oo ikinä tullu ajatelleeks että ihmiset käyvät suihkussa ennen uimista siks, ettei vesi likaantuisi, mä aattelin et se on vaan joku tapa.
Johtunee siitä, että oon ite käyny uimassa viimeks muistaakseni 4. luokalla, kun liikuntatunnilla oli pakko, ja sillonki me hypättiin pukuhuoneesta suoraan altaaseen.
Tyhmäkin oppii uutta.

Pitkät hiukset pestyinä ja kiinni tietysti jos itse ui, mutta en kyllä ymmärrä sitä miksi lastenaltaan reunalla seisoskellessa tai matalassa vedessä kyykistellessä ei voisi olla tukka kuivana? Tuleehan siinä kamalan kylmäkin märällä tukalla, hrrrr. Siis jos ei aio päätään kastaa ollenkaan. Kiinni pitäisin silloinkin, ei lentele niitä irtohiuksia.

Alkuperäinen kirjoittaja Noh:
Alkuperäinen kirjoittaja pim:

Mulla on hiukset vyötärölle asti, ja niitä kyllä irtoilee/katkeilee ihan yhtälailla oli kiinni tai auki...

Niin, mutta kaipa se kiinnipitäminen nyt sentään vähän sitä irtoilemista/katkelemista siellä alataassa hillitsee? Ja inhoan myös ihan omia vedessä lilluvia irtonaisia hiuksia jotka tarttuu sormiin.

Yhteistyössä