Mikä ihme siinä on että AIKUISET ihmiset ei

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja terveisiä uimahallista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Noh:
Alkuperäinen kirjoittaja pim:
Hyyyi! Mä en voi sietää niitä altaassa lilluvia irtohiuksia jotka sotkeutuu sormiin! Mulla on oikeasti kammo niitä kohtaan. Ja ittellä vielä pitkät hiukset (jotka laitan kiinni kun joksus satun uimahalliin menemään).
Niin ja kyllä luulis olevan selvää, että uimahallissa vois sen verran toisia kunnioittaa että peseytyy ilman uikkaria ennen altaaseen pulahtamista! Ja mitä niistä läskeistä ja arvista, ihmisiä me vaan ollaan! <3

Mulla on hiukset vyötärölle asti, ja niitä kyllä irtoilee/katkeilee ihan yhtälailla oli kiinni tai auki...

Niin piti vielä tuohon lisätä, että sit ymmärrän, jos säännön takana on turvallisuus, eli ajatus, että avonaiset hiukset takertuvat helpommin esim sukeltaessa johonkin suodattimeen tms, tosin mun hiukset on aika valtoimenaan ponnarillakin.

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
no mikäli palstoihin on uskomista, niin 90% siellä nimenomaan tuijottaa toisten ruumiinmuotoja.

En ollut käynyt varmaan kuuteen vuoteen uimahallissa, niin mulle tuli ihan yllärinä se hiukset kiinni -juttu. Eikä tietenkään ollut ponnarilenkkiä mukana. Ja toisekseen, millä hmmetillä sen saisi pois kun aikoo pestä hiukset?
Että taidan jättää vastakin uimahalilkeikat miehen huviksi. Miehet saa olla kuinka paksuja vaan eikä kukaan piippaa.

Näin mäkin oon vähän käsittänyt, että nimenomaan tuijotetaan ja arvostellaan muita... Millon on jollakin ihan karsee karvapehko jalkojen välissä, millon ei karvoja ollenkaan ja häpyhuulet roikkuu :kieh: jne jne.

Itellä on paksut koivet ja reilut vatsamakkarat, mutta meen silti uimaan, kun muksut tykkää uimisesta. Jos muita kauhistuttaa, niin lienee sitten niitten ongelma, voi katsoa muualle.

Ja mitä noihin hiuksiin tulee, niin me käydään vaihtelevasti kolmessa uimahallissa eri paikkakunnilla ja kaikissa on tuo, että hiukset pitää olla kiinni. Aatelkaa kuinka paljon hiuksia irtoaa normaalistikin päästä ja sitten ne kaikki pitkät irtohiukset on altaassa ja tukkii viemärit.

Kerran sanoi yksi vauva-uinnin vetäjä, että ihmisten pitäsi tajuta ottaa myös sormukset pois. Niiden alle jää niin paljon likaa, että on verrattavissa vaatteet päällä uimiseen :x

Hyyyi! Mä en voi sietää niitä altaassa lilluvia irtohiuksia jotka sotkeutuu sormiin! Mulla on oikeasti kammo niitä kohtaan. Ja ittellä vielä pitkät hiukset (jotka laitan kiinni kun joksus satun uimahalliin menemään).
Niin ja kyllä luulis olevan selvää, että uimahallissa vois sen verran toisia kunnioittaa että peseytyy ilman uikkaria ennen altaaseen pulahtamista! Ja mitä niistä läskeistä ja arvista, ihmisiä me vaan ollaan! <3

Mulla on hiukset vyötärölle asti, ja niitä kyllä irtoilee/katkeilee ihan yhtälailla oli kiinni tai auki...

Niin piti vielä tuohon lisätä, että sit ymmärrän, jos säännön takana on turvallisuus, eli ajatus, että avonaiset hiukset takertuvat helpommin esim sukeltaessa johonkin suodattimeen tms, tosin mun hiukset on aika valtoimenaan ponnarillakin.

Tähän vielä sen verran, että mä kyllä letitän meidän tyttöjen pitkät hiukset ja muutenkin oon pitkähiuksilla nähnyt lettejä, en ponnareita. Pitäisihän sen järkikin sanoa, että ponnarilla hiukset on vaan yhdestä kohtaa kiinni ja muu valtoimenaan. Kyllä mä oon aina käsittänyt, että letille..

Alkuperäinen kirjoittaja Fiona71:

Tähän vielä sen verran, että mä kyllä letitän meidän tyttöjen pitkät hiukset ja muutenkin oon pitkähiuksilla nähnyt lettejä, en ponnareita. Pitäisihän sen järkikin sanoa, että ponnarilla hiukset on vaan yhdestä kohtaa kiinni ja muu valtoimenaan. Kyllä mä oon aina käsittänyt, että letille..

Jos hiukset pitää pestä ennen altaaseen menoa, niin kuka tahansa saa tulla letittään tätä pehkoo valmiiks märkänä. Onneks käyn uimahallissa ehkä kerran vuodessa lasten kanssa, ei tarvii miettiä kun ei tarvii uidakaan.

Yhteistyössä