Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Koska se on niin vietävän hyvää, se viettelee kuin komea mies kesäterassilla.![]()
Ja sulaa suuhun kuin..
![]()
Mutta siitä tulee ällö olo. Spermasta ei.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Koska se on niin vietävän hyvää, se viettelee kuin komea mies kesäterassilla.![]()
Ja sulaa suuhun kuin..
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Koska se on niin vietävän hyvää, se viettelee kuin komea mies kesäterassilla.![]()
Ja sulaa suuhun kuin..
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Alkuperäinen kirjoittaja Onnenkantamoinen:Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Koska se on niin vietävän hyvää, se viettelee kuin komea mies kesäterassilla.![]()
Ja sulaa suuhun kuin..
![]()
Jos mä syön levyn suklaata mulla on hyvä mieli ja hyvä olo, jos mä juon mukillisen spermaa, taatusti oksennan :x :x
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Jos mä syön levyn suklaata mulla on hyvä mieli ja hyvä olo, jos mä juon mukillisen spermaa, taatusti oksennan :x :x
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Jos mä syön levyn suklaata mulla on hyvä mieli ja hyvä olo, jos mä juon mukillisen spermaa, taatusti oksennan :x :x
Se taitaa olla annoskoosta kiinni...Olen minä levyllisen suklaata nähnyt mutta mukillinen spermaa....?
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Niin..kumpaa mielummin![]()
![]()
vaiko
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Niin..kumpaa mielummin![]()
![]()
vaiko
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja King Of The Swing:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Jos mä syön levyn suklaata mulla on hyvä mieli ja hyvä olo, jos mä juon mukillisen spermaa, taatusti oksennan :x :x
Se taitaa olla annoskoosta kiinni...Olen minä levyllisen suklaata nähnyt mutta mukillinen spermaa....?
Mielummin suu täynnä s... kuin suklaata!
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:suklaa on parempaa kuin seksi. sitä saa ilman että tarvii antaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:Täydellinen yhdistelmä kahta ihmiselle vaistonvaraisesti miellyttävää ainetta: rasva ja sokeri. Lisäksi kaakaossa on tosiaan kofeiinia, ja muita mukavia aineita.