Tyttö kun aloitti tarhan. Soitin kelaan ja peruin kotihoidontuen.
Tänään oli kumminkin tullut postista lappu jossa ilmoitetaan että lastenhoidontukea maksetaan sen ja sen verran. Mitä ihmettä??
En miä oo mitään tukia hakenu. Ja sen yhenkin lakkautin..
Tänään oli kumminkin tullut postista lappu jossa ilmoitetaan että lastenhoidontukea maksetaan sen ja sen verran. Mitä ihmettä??
En miä oo mitään tukia hakenu. Ja sen yhenkin lakkautin..