Mikä ihmeen lastenhoidontuki?

La vida es un destino

Aktiivinen jäsen
11.12.2007
8 190
1
36
Tyttö kun aloitti tarhan. Soitin kelaan ja peruin kotihoidontuen.

Tänään oli kumminkin tullut postista lappu jossa ilmoitetaan että lastenhoidontukea maksetaan sen ja sen verran. Mitä ihmettä?? :o :o

En miä oo mitään tukia hakenu. Ja sen yhenkin lakkautin.. :o
 

Yhteistyössä