Mikä ihottuma/allergia voisi olla kyseessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja me
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

me

Vieras
Lapsella (2v) on oikeastaan aina ollut sellaisia pieniä niinkun finnejä paljon mm.reisien ulkopuolella ja käsivarsien yläosassa..välillä enempi välillä vähempi. Ja itselläni on myös käsivarsien yläosassa vastaavaa.Muilla ei ole.Voisiko olla joku allergia tms. en googlella löytänyt kuvaa näpyistä. Ikäänkuin aurinkonäppyjä,mutta ei kai niitä ole ympäri vuoden..?

Mulla on sellasta ollu vuosikausia, millään ne ei mihinkään lähde. Kunnollisella rasvalla rasvaamalla ne pysyy aisoissa eikä kutita niin kovasti koko ajan, luultavasti johtuvat ihan vain kuivasta ihosta. Siis ainakin minulla. Ja mulla niitä punaisia pisteitä on nimenomaan reisien ulkosyrjillä ja olkavarsien ulkosyrjillä.

Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:
Mulla on sellasta ollu vuosikausia, millään ne ei mihinkään lähde. Kunnollisella rasvalla rasvaamalla ne pysyy aisoissa eikä kutita niin kovasti koko ajan, luultavasti johtuvat ihan vain kuivasta ihosta. Siis ainakin minulla. Ja mulla niitä punaisia pisteitä on nimenomaan reisien ulkosyrjillä ja olkavarsien ulkosyrjillä.

Mitä rasvaa käytät?

Alkuperäinen kirjoittaja me:
Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:

Mitä rasvaa käytät?

Kesäisin yritän olla rasvaamatta millään, aurinko auttaa nihin vähäsen. Talvella käytän oikeastaan mitä tahansa mitä sattuu olemaan ja mikä on riittävän rasvaista. Tummelia olen nyt käyttänyt :laugh:

Mitä rasvaa käytät?[/quote]

Kesäisin yritän olla rasvaamatta millään, aurinko auttaa nihin vähäsen. Talvella käytän oikeastaan mitä tahansa mitä sattuu olemaan ja mikä on riittävän rasvaista. Tummelia olen nyt käyttänyt :laugh: [/quote]

eli mahollisimman rasvasta rasvaa =)?

Yhteistyössä