Mikä kellekin on tärkeää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaannuin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmaannuin

Vieras
Kaverit hehkutti eräiden toisten kavereidensa taloa. Siellä oli kuulemma kaikki aivan täydellistä ja hienoa ja upeaa ja ennenkaikkea - kallista.

Onhan se hienoa. Kysyin sitten, että millä ne sitä oikein maksaa kun kuulin hinta-arvioita mitä talon oli sanottu minimissään maksaneen. Siis tämä pari itse oli kertonut, mutta sanonut että yli menee. Heillä on 3kk vauva. Kertoivat sitten, että tämä nainen tekee kolmea työtä, joten tienaa aika kivasti. Kysyin, että eikö se ole äitiyslomalla niin tekee kuulemma niin, että vauva kulkee mukana.

Täytyy kyllä sanoa, että niin hienoa takkaa tai keittiönkaapistoa ei ole vielä vastaan tullut, että uhraisin työntekoon lasteni vauva-ajan/pikkulapsivaiheen. Meillä on kaunis koti ja kauniisti sisustettu, mutta ei ole tarvinnut uhrata sen takia oikeesti tärkeitä asioita.

Mutta kuten sanottua niin kukin tyylillään.

Kukin tyylillään :)

Muutenkin olen kanssasi samalla linjalla. Oikeasti olen onnellinen että meidän tuvanlaina on maksettu n. 15 vuotta aikaisemmin kuin vastaavanlaisen tuttavapariskunnan.
On siellä kyllä hienoa :snotty: en voi sanoa etten ihan perisuomalaisen pikkuisen olisi kade...

Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:
Taivaalle kiitos, meille kelpaa ihan tavallinen ja vastaan tuli unelma koti hyvään hintaan. Enkä mä koskaan ole ymmärtäny miks kaiken täytyy olla viimesen päälle.

En ole myöskään minä ymmärtänyt. Haluan, että on nättiä ja kauniisti sisustettu, mutta en alkaisi sen vuoksi tekemään verenmaku suussa töitä. Enkä ikinä menisi pienen vauvan kanssa töihin vain sen takia, että saisin materiaa ympärilleni ja että ulkokuori näyttäisi hyvältä. Yleensä tuollaisissa tapauksissa ne erot on yleisiä. Valitettavasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:
Kukin tyylillään :)

Muutenkin olen kanssasi samalla linjalla. Oikeasti olen onnellinen että meidän tuvanlaina on maksettu n. 15 vuotta aikaisemmin kuin vastaavanlaisen tuttavapariskunnan.
On siellä kyllä hienoa :snotty: en voi sanoa etten ihan perisuomalaisen pikkuisen olisi kade...

On hienoa, mutta kukaan ei koskaan ehdi olla siellä paikalla nauttimassa kauniista kodista, kun pitää tehdä töitä että saa maksettua sen tyhjillään olevan töllin. :D :D :D

Yhteistyössä