R
rr
Vieras
Jos fantasiakirjallisuus kiinnostaa yhtään niin suosittelen kahta trilogiaa: Näkijän taru sekä Lordi Kultainen, kirjoittajana Robin Hobb. Aivan loistavia kirjoja!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja plm:Vadelmavenepakolainen. Juuri luin (toista kertaa) ja on tosi hyvä, saa nauraa ääneen.
Kirja luettu myös täällä ja elokuvan aion katsoa.Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Tassa kk sitten Waris Dirienin aavikonkukan. Kavin myos katsomassa kyseisen elokuvan. Omaelamankertaan perustuva tuhkimotarina.
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Tess Gerritsen
Liza Marklund
Juha Vuorisen juoppohullut
Remeksen tuotanto
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:Alkuperäinen kirjoittaja plm:Vadelmavenepakolainen. Juuri luin (toista kertaa) ja on tosi hyvä, saa nauraa ääneen.
Mä en nauranu kertaakaan, enkä edes jaksanu lukea loppuun.
Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:Alkuperäinen kirjoittaja plm:Vadelmavenepakolainen. Juuri luin (toista kertaa) ja on tosi hyvä, saa nauraa ääneen.
En nauranut minäkään. Mutta oli se ihan luettava. Mutta ei missään nimessä sellainen, jota viitsisin suositella.
Minä suosittelisin Kamila Shamsien kirjaa Poltetut varjot.
Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:Alkuperäinen kirjoittaja plm:Vadelmavenepakolainen. Juuri luin (toista kertaa) ja on tosi hyvä, saa nauraa ääneen.
En nauranut minäkään. Mutta oli se ihan luettava. Mutta ei missään nimessä sellainen, jota viitsisin suositella.
Minä suosittelisin Kamila Shamsien kirjaa Poltetut varjot.
No mä nauroin. Johtunee siitä että olen Ruotsi-fani, rakastan ruotsin kieltä ja ruotsalaisia ihmisiä yms. Pystyin hiukan jopa samaistumaan päähenkilöön. Onneksi vain hiukan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-toipilas-:Ihan eri sarjaa, kuin jo mainitut: Astrid Lidgren - Marikki
Se on ollut tyttöjen suosikki dvd ja nyt kun sitä on tullut luetua iltasatuna, nin aivan ihana.
Åsa Larsson - Kunnes vihasi asettuu. Dekkari, jota ei voi oikein kuvailla muuten kuin sanalla kaunis.