Mikä kirja on ollut toodella hyvä??

José Saramagon Kertomus sokeudesta, Sofi Oksasen Puhdistus ja Heidi Köngäksen Vieras mies. Kaikki kolme imaisevat mukaansa heti alusta, ja kestävät usean lukukerran. Aivan mielettömän upeita teoksia! Tulevaisuuden klassikoita.

Kivakiva! Paljon kiinnostavan tuntuisia kirjoja!

Kirjastossa tosiaan menee aina aivot lukkoon enkä osaa mitään järkevää hakea. Ja viralliset kirja-arvostelut on sit vähän "kylmiä".

Nyt ku muistan ottaa kirjastoon mukaan nää Post-it-laput mihin oon raapustanu nää kirjojen nimet niin eiköhän joku ehdottamistanne kirjoista löydy hyllyistä! :D Kiitos paljon!

Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Vadelmavenepakolainen. Juuri luin (toista kertaa) ja on tosi hyvä, saa nauraa ääneen.

Mä en nauranu kertaakaan, enkä edes jaksanu lukea loppuun.

En nauranut minäkään. Mutta oli se ihan luettava. Mutta ei missään nimessä sellainen, jota viitsisin suositella.

Minä suosittelisin Kamila Shamsien kirjaa Poltetut varjot.

(Mihinkähän hävis viesti? )
Vaikea sanoa, kun luen niin paljon, mutta viimeksi luin tuon Minä, Ozzy. Ihmettelen miksi en löydä Leo Vilenin: Kaksi reikää sydämessäni. Hankintaesityksenkin olen siitä tehnyt jo ajat sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:
Vadelmavenepakolainen. Juuri luin (toista kertaa) ja on tosi hyvä, saa nauraa ääneen.

En nauranut minäkään. Mutta oli se ihan luettava. Mutta ei missään nimessä sellainen, jota viitsisin suositella.

No mä nauroin. Johtunee siitä että olen Ruotsi-fani, rakastan ruotsin kieltä ja ruotsalaisia ihmisiä yms. Pystyin hiukan jopa samaistumaan päähenkilöön. Onneksi vain hiukan :)

Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:

No mä nauroin. Johtunee siitä että olen Ruotsi-fani, rakastan ruotsin kieltä ja ruotsalaisia ihmisiä yms. Pystyin hiukan jopa samaistumaan päähenkilöön. Onneksi vain hiukan :)

Oon minäkin Ruotsi-fani, mutta ei vain kolahtanut.

Ihan eri sarjaa, kuin jo mainitut: Astrid Lidgren - Marikki
Se on ollut tyttöjen suosikki dvd ja nyt kun sitä on tullut luetua iltasatuna, nin aivan ihana.

Åsa Larsson - Kunnes vihasi asettuu. Dekkari, jota ei voi oikein kuvailla muuten kuin sanalla kaunis.

Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-toipilas-:
Ihan eri sarjaa, kuin jo mainitut: Astrid Lidgren - Marikki
Se on ollut tyttöjen suosikki dvd ja nyt kun sitä on tullut luetua iltasatuna, nin aivan ihana.

Åsa Larsson - Kunnes vihasi asettuu. Dekkari, jota ei voi oikein kuvailla muuten kuin sanalla kaunis.

Minä tykkäsin eniten Åsa Larssonin Mustasta polusta. Se oli suorastaan mykistävä kertomus siitä, millaista elämä voi olla, kun näkee asioita ennalta.