Mikä lastani vaivaa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mikä mun touhupetterillä on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mikä mun touhupetterillä on

Vieras
2,5-vuotias, reipas ja vikkelä poika.

Eilen ja tänään ei ole halunnut kävellä ulkona ollenkaan, normaalisti innokkaasti kävelee useamman kilometrin. Rattaissa olisi vain istunut.
Puistosta halusi lähteä melkein heti pois, taas änkesi rattaisiin eikä halunnut kävellä kotiin. Yleensä huudon kanssa joutuu väkisin lopettamaan puistoilun.
Asutaan tokassa kerroksessa. Rappusetkin oikein konttaamalla nousi.

Todella outoa käytöstä. Onkohan se kipeäksi tulossa? En ole huomannut että olsii satuttanut jalkansa jossain.
 
Voi olla vaan joku vaihe. Meillä oli samanlaista jossain vaiheessa, energinen lapsi ei halunnut ulos, ei varsinkaan puistoon jossa oli aiemmin viihtynyt tosi hyvin. Jossain vaiheessa vanhemmille selvisi, että oli niin innoissaan sisäleikeistä, ettei ulkoilu kiinnostanut. Nyt taas kiinnostaa, välillä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
On ollut enterorokkoa yhdessä sukulaisperheessä.
Ei oikein kyllä ruoka maistunut.

no mä miettisin ensin sitä.. seuraile tilannetta ja löhöilette sisälle.

.. kuulostas siltä et on sairaaksi tulossa.. osaako sanoa jos pää tai maha on kipeä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
maistuuko ruoka? kokeile antaa särkylääkettä..

No ei sitä särkylääkettä nyt huvin vuoksi kokeilun takia lapselle anneta.

kyl mä oon antanu nuin pienelle jos ei osaa sanoa et mikä on.. ei siitä mitään haittaakaan ole!! Sillä se sit selviää, jos auttaa ni lapsella oli joku paikka kipeänä jos ei auta, ni sit ei auta
 

Yhteistyössä