Mikä lastenvaatemerkki on mielestäsi tällä hetkellä kaikista "trendikkäin"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaatefani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en piittaa trendeistä, mutta huomaan kyllä tykkääväni vaatteista, joilla on sama merkki.

Sillon, ku lapset oli pieniä, niin Lotta&Lassi -vaatteet oli musta tosi kivoja ja nyt joku semmonen merkki, jota en kyllä nyt muista. Joku halpismerkki se kai kuites on, ei haittaa.

Mä pikemminkin välttelen trendituotteita.

Mitä väliä!! En tod. osta vaatteita lapselleni jonkun merkin takia. Huspois trendit lastenvaatteista! Kauniisti haluan kyllä lapseni pukea, mutta trendeistä piittaamatta.

mä ottaisin småfolkia koska rakastan sitä, mutta
trendikkäimpiä taitavat olla esim. geggamoja ja pompdelux ja minirodini.
näitäkin meiltä löytyy, mutta småfolk on kaikkein eniten meidän lasten mieleen =)

ihan mahdotonta pukea yhden merkin vaatteilla muksua kokonaan.

Nova starilla on kyllä ihania farkkuja, mololla ravaköitä paitoja, kik kidillä niitä hassuja tähtihattuja, aarrekidsillä hyvät t-paidat ja hupparit. Lipfish tai ubang? En kyllä tiedä mitä tyttölasten äidit pukee, esim hempeämpään tyyliin. Onko ne näitä pitkiä merkkejä kuten how to kiss a frog, jne.

Småfolkit, meandit, popit on minusta vaatemaailman volvoja. Turvallisia ja luotettavia, mutta eivät trendikkäitä.

Periaatteessa en välitä siitä mitä merkkiä vaate on, mutta nyt olen ihastunut Tutan vaatteisiin, etenkin Tutan bodyt on tuolle nuoremmalle hyvänmallisia. Samoin ulkoilupuvuissa tykkään Reimatecistä, tosin muitakin merkkejä meiltä löytyy.

Yhteistyössä