Mikä lastenvaatemerkki on mielestäsi tällä hetkellä kaikista "trendikkäin"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaatefani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulla ei ole lapsia, mutta jos olisi niin Disney Store olisi varmaankin suosikkimerkki. Aivan ihania, lapsenomaisia vaatteita heillä ja monta kertaa olen netistä katsellut mitä ostaisin jos olisi lapsi. Helposti saisin koko lapsen vaatevaraston Disney Storesta ostettua.

Kuka oikeesti sanoo POP:in vaatteita trendikkäiksi? NE on kaukana niistä. Mutta kai ihmisiä sokaisee hinta.... Kun ovat hierman kalliimpia, niin niiden on pakko olla hyviä ja trendikkäitä.

[QUOTE="noh";24102733]hilfigerin paidat on meillä menny ihan nukkavieruiksi ensimmäisissä pesuissa. Vähän mä olen pettynyt Hilfigerin laatuun.[/QUOTE]

Ei meillä vaan ole :)

Minä en osaa sanoa yhtä merkkiä vain, kun monelta merkiltä löytyy kaikkea todella kivaa (lähinnä pojalle, tytön vaatteista en osaa mainita muuta kuin NoaNoan johon olen kiinnittänyt huomioita että onpa kivoja vaatteita). Jos haluaisin pukea poikani pelkästään klassiseen tyliin niin ostaisin huonoina raha-aikoina vaatteet Zaralta ja hyvinä Burberryltä.

Niin ja trendikkyydestä.... en välitä. Jos tykkään, niin tykkään vaikka joku olisi out, out ja out.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="kerttu";24102743]Kuka oikeesti sanoo POP:in vaatteita trendikkäiksi? NE on kaukana niistä. Mutta kai ihmisiä sokaisee hinta.... Kun ovat hierman kalliimpia, niin niiden on pakko olla hyviä ja trendikkäitä.[/QUOTE]

Miksi väität että POP ei ole hyvä? Minustakaan se ei ole mikään huipputrendikäs, mutta taattua laatua ne kyllä minusta ovat kun vertailee erilaisiin kalliisiin tai halpoihin merkkeihin. Vaatteen minusta ei edes tarvitse olla trendikäs ollakseen hyvä noin teknisessä mielessä. Ja on niillä välillä kivannäköisiäkin vaatteita.

Tykkaan esim. polarn o pyretin vaatteista, mutta ei mulla oikeestaan ole varaa niihin. Jos tuonne vaatekaappiin nyt katsoisi, niin suurin osa lasteni vaatteista on ostettu H&M:ltä ja mun mielestä niissä on loistava hinta- laatusuhde. Aikuisten vaatteista ei aina voi sanoa samaa. Jonkin verran pojalla on Adidaksen collegeja ja verkkareita, sekä Icepeakin paitoja, mutta muut taitaa olla H&M:ltä. Tytön vaatteiden joukossa on muutama Espritin pusero. Niitä voisi olla enemmänkin, vaikka ei ne nyt edes ole niin kauhean kalliita, mutta nättejä kuitenkin.

Tytöillä tanskalainen Aya Naya http://ayanaya.dk/ Tosi kivoja mekkoja ja etenkin nuo housut ovat ihania ja kestäneet meillä useamman lapsen käytön. Muuten tykkään Villervallasta ja Gapin lastenvaatteista.

Eipä ole varaa ostella mitään alyttömän kalliita, mutta näitä olen jonkun verran hankkinut ja hyväksi todennut (satunnäisjärjestyksessä). Itse pidän lasten pukemisesta lapsenomaisesti ja käytännöllisyys ennen kaikkea.
1. PoP
2. Lipfish
3. Pippi
4. Nirppanokka (paidat ja pipot)
5. Itsetekemäni

Yhteistyössä