Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:ihanat tyttöset sulla kuvassa!Meillä samanlainen pörröpää (jo 7 v )![]()
sanos muuta!ja ku mä en osaa mitään erikoisia lettejä laittaa,ni se on sit tyydyttävä tavan letteihin eri "muodoissa" tai sit ihan vaan saparot..auki ei voi jättää..seuraava kampaus/harjauskerta on muuten huutoa :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Akkavalta:Alkuperäinen kirjoittaja Accra:ihanat tyttöset sulla kuvassa!Meillä samanlainen pörröpää (jo 7 v )![]()
Joskus toivois et oispa heillä edes vähän suoremmat hiukset. Iso työ niissä.