E
erimielinen
Vieras
että nyt tulokas on tyttö.
Siis mikä logiikka tuossa ajattelussa on??
eikö se ole päinvastoin loogisempaa ajatella?
Siis mikä logiikka tuossa ajattelussa on??
eikö se ole päinvastoin loogisempaa ajatella?