mikä logiikka siinä on, että kun on vaikka jo ennestään kolme lasta samaa sukupuolta niin "ollaan varmoja"

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja erimielinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja onnenkantamoinen:
Päinvastoin on loogisempaa ja jopa todennäköisempää.

miten niin...? joillakin miehillä on vain toista lajia siittiöitä tai ainakin ne toisen sukupuolen siittiöt on niin heikkoja että siksi syntyy yhtä sukupuolta eikä lainkaan toista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja onnenkantamoinen:
Päinvastoin on loogisempaa ja jopa todennäköisempää.

miten niin...? joillakin miehillä on vain toista lajia siittiöitä tai ainakin ne toisen sukupuolen siittiöt on niin heikkoja että siksi syntyy yhtä sukupuolta eikä lainkaan toista.
Sitä juuri tarkoitinkin. Siis jos on kolme poikaa niin on todennäköistä, että neljäskin on poika. Kirjoitin jotenkin hölmösti.
 
Jostain muistan lukeneeni jostain yksittäisestä tutkimuksetsa jossa todettiin, et jos on saanut kaksi (tai useamman) lasta samaa sukupuolta, niin on todennäköisempää että seuraava lapsikin on samaa sp:lta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Jos vaikka koitettu kikkailla niillä epävarmoilla uskomuksilla miten tehdään poika/tyttövauvoja? :D

ai niiiiin!!! en muistanut lainkaan tuota : D
olisi heti pitänyt tajuta että ihmiset jotka ovat varmoja että NYT se toinen sukupuoli tulee edustetuksi, uskovat myös noihin tyhmiin uskomuksiin jonka mukaan saadaan aikaa tyttöjä/poikia ja ilmanmuuta on selvää, että JUURI NÄMÄ ihmiset näkee sitten raskausiakana vatsasta ja lukuisista muista ulkoisista merkeistä kumpi tulokas on... : D

Olen ihmetellyt usein miten pitkäöle ihmisen typeryys ja hölmöys voi mennä : D : D
 
Alkuperäinen kirjoittaja o.k:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja onnenkantamoinen:
Päinvastoin on loogisempaa ja jopa todennäköisempää.

miten niin...? joillakin miehillä on vain toista lajia siittiöitä tai ainakin ne toisen sukupuolen siittiöt on niin heikkoja että siksi syntyy yhtä sukupuolta eikä lainkaan toista.
Sitä juuri tarkoitinkin. Siis jos on kolme poikaa niin on todennäköistä, että neljäskin on poika. Kirjoitin jotenkin hölmösti.

niin juu, taisin käsittää itse väärin tuon sun kirjoitksen : )
 
Alkuperäinen kirjoittaja kippe:
Jostain muistan lukeneeni jostain yksittäisestä tutkimuksetsa jossa todettiin, et jos on saanut kaksi (tai useamman) lasta samaa sukupuolta, niin on todennäköisempää että seuraava lapsikin on samaa sp:lta.

Minä oon kanssa lukenu vastaavaa =) :wave:

Tosin meidän kohdalla se 4. oli eri sp... =)
 
ja voiko olla ärsyttävämpää, kun yhden pojan äidit toitottaa, että "kyllä se poika on, mä en osaa tehdä kun poikia""Mä olin ihan hämmästyny että tuli tyttö, kun luulin etten osaa tehdä kun poikia". Siis sen yhden esikoisen perusteella?????? Ihan ku olisivat jotain sarjasynnyttäjiä, joilla kahdeksan poikaa kotona ja sit syntyis tyttö. Silloin ymmärtäisin tuon "osaan tehdä vaan poikia". Mut toi yhden tai kahdenkaan jälkeen on aika härskiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
En tiiä...mie olin ihan varma neljännestä pojasta....

miksi olit varma?

No miehen suku on "poikasukua" ja muutenkin koko raskaus oli vastaava kuin edelliset ja oma mutu oli poikaoloa....edelleen senkin jälkeen, kun kuulin ultrassa, että tulokas olisi tyttö...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
En tiiä...mie olin ihan varma neljännestä pojasta....

miksi olit varma?

No miehen suku on "poikasukua" ja muutenkin koko raskaus oli vastaava kuin edelliset ja oma mutu oli poikaoloa....edelleen senkin jälkeen, kun kuulin ultrassa, että tulokas olisi tyttö...

ai jaa : ) millä rv kuulit että oli tyttö? näitkö itse ultrassa tytön sukuelimet vai sanoiko lääkäri vaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
En tiiä...mie olin ihan varma neljännestä pojasta....

miksi olit varma?

No miehen suku on "poikasukua" ja muutenkin koko raskaus oli vastaava kuin edelliset ja oma mutu oli poikaoloa....edelleen senkin jälkeen, kun kuulin ultrassa, että tulokas olisi tyttö...

ai jaa : ) millä rv kuulit että oli tyttö? näitkö itse ultrassa tytön sukuelimet vai sanoiko lääkäri vaan?

Rakenneultra n. rv19. Lääkäri näytti ja sanoi, että siinä on, katso itse :D En kyllä erottanu yhtään ennenkun näytti missä on mitäkin :laugh:
Mutta vaikka näin mitä näin, niin edelleenkin poika olo oli syntmään asti....kerrottiin kätilölle, et kuulemma olis tyttö tulossa, saas nähä.....no olihan se =) Mut kyllä mie ainaki 3 kertaa kysyin, et kumpi se nyt olikaan :snotty: :laugh:
 

Yhteistyössä