valmistettu portugalissa pienessä 100 työntekijän tehtaassa jossa valvotaa työntekijöiden etuja,että saavat kunnon palkkaa jne. osa luomukankaista,kaikilla vaatteilla öko-text-merkki joka kertoo että vaatteiden valmistuksessa ei oo käytetty luontoa tai ihoa rasittavia kemikaaleja(ei tartte pestä ennen käyttöönottoa kuten halpisvaatteet jotka käsitelty kaikenmaailman myrkyillä).Laatu ihan toista luokkaa kuin esim markettivaatteilla.
Itse oon ostanu kymmenittäin Me&I-vaatteita ja kaikki olleet korkealaatuisia ja pysyneet uudenveroisina pesusta pesuun.Esim juuri jäämässä pieneksi Me&I legginsit jotka olleet vuoden käytössä,pesty kymmeniä kertoja ja ne ovat kuin uudet.Ei nukkaa,ei venynyt eikä vanunut eikä väri oo kärsinyt.Kaikki mun ostamat kyseisen merkin vaatteet on yhtä hyviä.Vertailuna otin yhtäaikaa käyttöön ME&I bodyn ja sen lisäksi cittarin Naperobodyn ja Tutan bodyn.15 pesukerran jälkeen Me&I body oli kuin uusi,ei mitään käytön jälkiä.Napero ja tutta olivat molemmat nukkaantuneet ja napero myöski venähtäny vähän joka suuntaan.Oon kyllä kuullu yksittäisiä kommentteja että Me&I olisivat huonoa laatua,mutta liekö ostajalle eksyny maanantaikappale,itsellä kymmeniä kappaleita eikä huonoa oo tielle osunu.samoin velourasut on ihan toista luokkaa ku monet muut.jos ostaa marketista velourhousut niin niitä ei 5 pesun jälkeen kehtaa enää pitää ku ovat niin törkeän näköiset,ME&I ei mene huonoksi.Samoin Me&I päihittää monet muut merkkivaatteet,esim benetton,esprit ja muut vastaavat häviää kirkkaasti laadussa.
se on tietysti makuasia tykkääkö Me&I kuoseista mutta ite ostan mieluummin niitä kuin jotaki H&M:n synkkiä pääkallopaitoja.