Mikä Me&I vaatteissa viehättää/maksaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelevä äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja :
En minäkään oikein ymmärrä mikä noissa on niin ihanaa, mut kuka tykkää mistäkin. :) Taikka kyllä ne kuosit ja värit on minustakin kivoja, mutta ei niin kivoja, että maksaisin yhdestä paidasta sen 30?...Ja kyllä, meillä on ollut niiden vaatteita, enkä nyt kyllä itse pysty täysin allekirjoittamaan hyvää laatua-ei montaa pesua tarvittu, niin jo olivat värit haalistuneet saumoista ja saumat kierossa. :( Hinta-laatu ei kyllä mun mielestä ole noissa kohdallaan.

Vastaavasti H&M vaatteet ja moni muukin merkki halvemmassa hintaluokassa on pitänyt värinsä ja kuosinsa paljon paremmin. Eikä meillekään pääkallo- sun muita vastaavia vaatteita ja synkkiä värejä osteta pojalle, mutta mun mielestä kivoja kuoseja ja värejä löytyy halvemmallakin.

mitä vaatteita oot tilannu?Olisin hirveen kiinostunu mitä on ne vaatteet jotka menee huonoiksi ku mulla ei oo menny yksikää me&I vaate.Mulla ripakopallinen paitoja,tunikoita,mekkoja,legginsejä.viimeksi tilasin sen sammakko velourasun ja sekin on pysyny hyvänä ainaki vielä ku on pesty 5 kertaa tähän mennes.mulla on ollu halpisvelouria ja 5 pesun jälkeen en oo kehdannu pitää ku korkeintaa kotona enää.

se onko vaate kallis vai halpa riippunee varallisuudesta ja siitä minkä hintaisiin tottunu.Mun mielestä Me&I on keskihintaista,ite ostan jopa kalliimpiaki.esim Hillfigerin farkut pojalle,ovh59e.Me&I farkut maksaa vain 42e :D

En minäkään oikein ymmärrä mikä noissa on niin ihanaa, mut kuka tykkää mistäkin. :) Taikka kyllä ne kuosit ja värit on minustakin kivoja, mutta ei niin kivoja, että maksaisin yhdestä paidasta sen 30?...Ja kyllä, meillä on ollut niiden vaatteita, enkä nyt kyllä itse pysty täysin allekirjoittamaan hyvää laatua-ei montaa pesua tarvittu, niin jo olivat värit haalistuneet saumoista ja saumat kierossa. :( Hinta-laatu ei kyllä mun mielestä ole noissa kohdallaan.

Vastaavasti H&M vaatteet ja moni muukin merkki halvemmassa hintaluokassa on pitänyt värinsä ja kuosinsa paljon paremmin. Eikä meillekään pääkallo- sun muita vastaavia vaatteita ja synkkiä värejä osteta pojalle, mutta mun mielestä kivoja kuoseja ja värejä löytyy halvemmallakin.

Tätä mun on vaikea uskoa, tai sitten sä et osaa pestä pyykkiä. Osa trikoovaatteiden väreistä haalistuu minkin mielestä vähän liian nopeasti, mutta saumat kierossa? :o Ei meillä vaan, vaikka osa vaatteista on pesyt sen miljoona kertaa. Henkkamaukan ja lindexin vaatteissa (ei kaikissa tosin) saumat kiertää ekan pesun jölkeen, vaikka niitä miten vääntelis. Me&i housuissa ei jää polvet pussille pesun jälkeen, toisin kun jossain Lindexin 8.95 e housissa. :/ Ja esim me&i:n plyysit ja froteet pitää värinsä maailman tappiin, eivätkä kovetu ikinä pesussa. Osa trikoovatteistakin pitää värinsä tosi hyvin. Mut esim kevätmalliston ruskeat pilvipaidat on kyl tosi kulahtaneita 5 pesun jälkeen. Harmi sinänsä, että muutama "susi" pilaa sit jonkun mielestä koko merkin maineen.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Eikä meillekään pääkallo- sun muita vastaavia vaatteita ja synkkiä värejä osteta pojalle, mutta mun mielestä kivoja kuoseja ja värejä löytyy halvemmallakin.

Vinkkejä kehiin !!!! Maxomorra? Henkkamaukka ei toimi tässä, koska just kävin kauhistelemassa valikoimat.

Olen erittäin avoin hyville vaihtoehdoille, jotka ovat halvempia kuin noi 25-30e per paita. Mulla ei oo Me&I:ta mutta muita samanhintaisia merkkejä.

Henkkamaukkaa on meillä arkivaatteina jonkin verran, netistä lähinnä ostettu, koska ainakin täällä kaupassa on just ne kauheimmat. :X En tykkää mistään spidermaneista alkuunkaan, mutta tähän asti olen sieltä löytänyt muutakin ja kirkkaissa väreissä, :) Maxomorraa olen kyllä katsellut, mut en vielä tilannut, harkinnassa on. Netistä oon tilannut aika paljon, Nextille laitoin just tilauksen menemään, sit on ostettu Lindexiä, Name It:ä ja Espritiä-tosin noissakin on laadullisesti aika isoja eroja vaatteiden välillä. Legosta tykkään myös. Mä haalin noita vähän sieltä sun täältä aina kun sattuu vastaan tulemaan kivan värisiä asiallisilla painatuksilla. :) Helpommin mun mielestä nykyään löytyy kivoja pojillekin kuin vaikkapa pari vuotta takaperin...

No en sitten ilmeisesti osaa vaatteita pestä oikein, mutta kumma kyllä muun merkkiset vaatteet ovat kutinsa pitäneet. Meillä on ollut tytöllä yksi Me&I tunika ja pojalla paita ja molemmissa sama juttu, värit haalistuu varsinkin saumoista ja saumat alkaa mennä kieroon-ei nyt ihan tolkuttomasti, mut kyllä mun mielestä tuon hintaisen vaatteen pitäisi kuosinsa pitää kauemmin kuin muutaman pesun. Kummeilta ollaan nuo lahjaksi saatu, että sinänsä ei harmita kun ei ollut omat rahat ;) mut enpä ole kyllä niitä sen koommin tilaillutkaan vaikka kutsuja olis ollutkin.

Eikä meillekään pääkallo- sun muita vastaavia vaatteita ja synkkiä värejä osteta pojalle, mutta mun mielestä kivoja kuoseja ja värejä löytyy halvemmallakin.

Vinkkejä kehiin !!!! Maxomorra? Henkkamaukka ei toimi tässä, koska just kävin kauhistelemassa valikoimat.

Olen erittäin avoin hyville vaihtoehdoille, jotka ovat halvempia kuin noi 25-30e per paita. Mulla ei oo Me&I:ta mutta muita samanhintaisia merkkejä.

Henkkamaukkaa on meillä arkivaatteina jonkin verran, netistä lähinnä ostettu, koska ainakin täällä kaupassa on just ne kauheimmat. :X En tykkää mistään spidermaneista alkuunkaan, mutta tähän asti olen sieltä löytänyt muutakin ja kirkkaissa väreissä, :) Maxomorraa olen kyllä katsellut, mut en vielä tilannut, harkinnassa on. Netistä oon tilannut aika paljon, Nextille laitoin just tilauksen menemään, sit on ostettu Lindexiä, Name It:ä ja Espritiä-tosin noissakin on laadullisesti aika isoja eroja vaatteiden välillä. Legosta tykkään myös.

NameIT:n ostaminen loppui meillä kokoon 98cm. Poikien puolella on meinaan sikarumaa siitä eteenpäin. Lindex:illä on huonoa laatua, vaikkakin sitä myös meille ostetaan. Nehän just meneekin parissa pesussa nukkaisiksi. Ja valikoimat ovat tänä syksynä taas aika ankeita. Legoa ostan, mutta ne on myös vajaat 30e per paita, eli ei nyt ole ainakaan halpaa.

Lasten vaatteita ostettaessa todellakin ratkaisee laatu/hinta-suhde ja ne me&i tuotteet eivät ole kestäneet samalla tavalla kuin vastaavat muut tuotteet markkinoilla. Kun joku vaate jää vielä neljännelle lapselle, voidaan puhua hyvästä hintä/laatu-suhteesta ja yksikään ostamani me&i vaate ei ole jäänyt edes sille toiselle lapselle käyttöön tosin kuin useimmat muut vastaavat kulkevat jo neljännellä lapsella. Ja silloin puhutaan jo kestävyydestä ja laadukkuudesta sekä pesun/kulutuksen kestävyydestä! Se ei ole se merkki tai kallis hinta takuuna tuotteen todellisesta laadusta vaan ostajan tiedosta millainen on hyvä/kestävä/laadukas vaate lapselle ja siinä ei merkit auta vaan kokemus!

Henkkamaukkaa on meillä arkivaatteina jonkin verran, netistä lähinnä ostettu, koska ainakin täällä kaupassa on just ne kauheimmat. :X En tykkää mistään spidermaneista alkuunkaan, mutta tähän asti olen sieltä löytänyt muutakin ja kirkkaissa väreissä, :) Maxomorraa olen kyllä katsellut, mut en vielä tilannut, harkinnassa on. Netistä oon tilannut aika paljon, Nextille laitoin just tilauksen menemään, sit on ostettu Lindexiä, Name It:ä ja Espritiä-tosin noissakin on laadullisesti aika isoja eroja vaatteiden välillä. Legosta tykkään myös.

NameIT:n ostaminen loppui meillä kokoon 98cm. Poikien puolella on meinaan sikarumaa siitä eteenpäin. Lindex:illä on huonoa laatua, vaikkakin sitä myös meille ostetaan. Nehän just meneekin parissa pesussa nukkaisiksi. Ja valikoimat ovat tänä syksynä taas aika ankeita. Legoa ostan, mutta ne on myös vajaat 30e per paita, eli ei nyt ole ainakaan halpaa.

Lego ei juu halpaa ole, mutta pitävät taatusti kuosinsa ja värinsä ja ovat just oikean mallisia meidän lapsille. Kyllä mä voin vaatteesta maksaakin, ei ole siitä kiinni, mut laadun pitää olla hinnan väärtti. Nää on tietty makuasioita, mut mun mielestä Name it:n nettikaupassa on kivoja isommille pojillekin. :) Kaupoissa se on sit tietty sisäänostajasta kiinni mitä valikoimiin ottavat. Lindexin laatukin on mun mielestä aika lailla vaatekohtaista, meillä on niiden vaatteissa niitäkin, jotka vaan kestää ja kestää vaikka halpoja olivatkin. Niin ja Mayoralia löytyy meiltä myös, siitäkin ollaan tykätty. :)

Mun mielestä ovat liian kalliita siihen nähden kuinka kauan menevät päälle. En ole valmis maksamaan 30? lapsen paidasta joka menee parhaassa tapauksessa muutaman kuukauden päälle. Lisäksi laadusta on kuulunut myös paljon negatiivista. Joissakin vaatteissa on ihan kivat kuosit, mutta esim monet paidat näyttävät ihan alusvaatteilta.

Alkuperäinen kirjoittaja katmat:
eihän niitä oo pakko ostaa jossei oo varaa tai jos ei tykkää kuoseista.Makuasioista kun ei sovi kiistellä.Mä taas en tajua miten joku viittii pitää lapsillaan hm:n vaatteita,varsinkaa isojen poikien joissa ei mitää muuta oo ku batmaneja ja pääkalloja ja lisäksi vaatteet on vielä huonolaatuisia ja käsitelty ties millä myrkyillä (joku vuosi sittenhän hm:n talvivaatteita vedettii myynnistä kun niissä oli jotain myrkkyä).Ite tykkään Me&I:n kuosista,oon tyytyväinen laatuun ja mulla on varaa ostaa niitä.Kukin tyylillään.

Kyllä mun mielestä on kohteliasta ostaa edes jotain, jos menee kutsuille!!
nimim. juuri itse en mennyt, vaikka kaksi kutsua sain.... :D

Laatu on aivan skeidaa niissä puseroissa missä elastaania mukana. Pari pesua ja värit poissa. Todella harmi kalliista paidasta !
Meillekään ei enää ikinä ko. merkkiä osteta.
Mulla on mennyt ainakin ihan maku koko merkkiin.
Ostan kyllä paitoja samassa hintaluokassa, mutta ne sentäs ovat hintansa arvoisia ja koska pysyvät hyvänä niin jälleenmyyntiarvo säilyy.

Alkuperäinen kirjoittaja hahah...:
eihän niitä oo pakko ostaa jossei oo varaa tai jos ei tykkää kuoseista.Makuasioista kun ei sovi kiistellä.Mä taas en tajua miten joku viittii pitää lapsillaan hm:n vaatteita,varsinkaa isojen poikien joissa ei mitää muuta oo ku batmaneja ja pääkalloja ja lisäksi vaatteet on vielä huonolaatuisia ja käsitelty ties millä myrkyillä (joku vuosi sittenhän hm:n talvivaatteita vedettii myynnistä kun niissä oli jotain myrkkyä).Ite tykkään Me&I:n kuosista,oon tyytyväinen laatuun ja mulla on varaa ostaa niitä.Kukin tyylillään.

Minä en osta mitään jos ei ole tarve.
Olen sitten epäkohtelias.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja hahah...:

Minä en osta mitään jos ei ole tarve.
Olen sitten epäkohtelias.

Samoin. Voin mä kaupassakin käydä vain katsomassa ja jopa kokeilemassa vaatteita, enkä silti välttämättä osta mitään.

Oootko joku kyseisten vaatteiden myyjä, kun on noin kova tarve haukkua jotain muuta vaatekauppaa joka viestissä? Vai loukkaannuitko vaan, kun joku on eri mieltä?

No sitten ei kyllä osata pestä sielläkään pyykkiä..Mulla ei oo tullu mihinkään vaatteeseen helposti nukkaa, ihan sama mikä merkki on kyseessä...Hyvä mä! Jesh!! :)

Alkuperäinen kirjoittaja nannnnn:
Lindex:illä on huonoa laatua, vaikkakin sitä myös meille ostetaan. Nehän just meneekin parissa pesussa nukkaisiksi. Ja valikoimat ovat tänä syksynä taas aika ankeita.

No sitten ei kyllä osata pestä sielläkään pyykkiä..Mulla ei oo tullu mihinkään vaatteeseen helposti nukkaa, ihan sama mikä merkki on kyseessä...Hyvä mä! Jesh!! :)

No tämän voi lukea niin, että minun pesutavoillani lindex valitettavasti menee tosi nopeasti huonoksi. Mutta laatu vaihtelee sielläkin, ei siis kaikki. Moni muu merkki kestää paremmin tämän laiskan pyykinpesijän käsittelyssä. Esim henkkamaukka. Pesukoneissakin on eroja, joten sekin voi selittää erilaisia kokemuksia vaatteista. Sulla on hyvä pesukone :)

Jos kuosista maksaa tai tietyn mallisista vaatteista, niin miksi muuten ei voi myös maksaa pesunkestosta omalla tyylillä .:) Kestäväthän vaatteetkin eri tavoin erilaisilla lapsilla, jotkut tuhoavat polvet alle aikayksikön ja jollain toisella sama vaate ei mene miksikään. Toiset pesevät vaatteita usein, toiset harvoin. Vaikeahan näitä on verrata. Mutta tämä meni toisille raiteille, eikä liity alkuperäiseen keskusteluun.

Mun mielestä kohtuuhintaisia siihen nähden kuinka laadukkaita ovat!!! Kymmenienkin pesukertojen jälkeen vielä ihan kun uusia! Tykkään kyllä muutenkin niistä väreistä ja kuoseista... ihania vaatteita!

Yhteistyössä