Alkuperäinen kirjoittaja mä:En minäkään oikein ymmärrä mikä noissa on niin ihanaa, mut kuka tykkää mistäkin.Taikka kyllä ne kuosit ja värit on minustakin kivoja, mutta ei niin kivoja, että maksaisin yhdestä paidasta sen 30?...Ja kyllä, meillä on ollut niiden vaatteita, enkä nyt kyllä itse pysty täysin allekirjoittamaan hyvää laatua-ei montaa pesua tarvittu, niin jo olivat värit haalistuneet saumoista ja saumat kierossa.
Hinta-laatu ei kyllä mun mielestä ole noissa kohdallaan.
Vastaavasti H&M vaatteet ja moni muukin merkki halvemmassa hintaluokassa on pitänyt värinsä ja kuosinsa paljon paremmin. Eikä meillekään pääkallo- sun muita vastaavia vaatteita ja synkkiä värejä osteta pojalle, mutta mun mielestä kivoja kuoseja ja värejä löytyy halvemmallakin.
mitä vaatteita oot tilannu?Olisin hirveen kiinostunu mitä on ne vaatteet jotka menee huonoiksi ku mulla ei oo menny yksikää me&I vaate.Mulla ripakopallinen paitoja,tunikoita,mekkoja,legginsejä.viimeksi tilasin sen sammakko velourasun ja sekin on pysyny hyvänä ainaki vielä ku on pesty 5 kertaa tähän mennes.mulla on ollu halpisvelouria ja 5 pesun jälkeen en oo kehdannu pitää ku korkeintaa kotona enää.