Mikä meidän 3,5v lasta vaivaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Sanna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Sanna"

Vieras
Hän on aina ollut iloinen ja kiltti lapsi. Oikea päivänpaiste.

Nyt viimeisen kuukauden ajan lapsi on ollut täysin mahdoton. Hän itkee kaikesta. Hän ei ole edes vauvana itkenyt, joten tulen hulluksi jatkuvan itkun takia.

Kyseessä ei ole kipu tai väsymys, vaan lapsi itkee esim. kun joutuu pukemaan, syömään, suihkuun, pesemään hampaat tms. Tänään hän itki 30min kun ei saanut matkustaa autossa ilman vöitä.

Itkun lisäksi lapsi on todella kiukkuinen ja lyhytpinnainen?

Meidän elämäntilanteessa tai perhesuhteissa ei ole tapahtunut muutosta.

Onko tämä nyt sitä oman tahdon ilmaisua? Normaalia?

Uhmaikää.. Sitä on täälläkin liikkeellä :) Jokainen lapsi ilmaisee sitä hieman eri tavalla. Minunkin aurinkoinen, ihanan iloinen 3-vuotiaani on nyt ollut sangen itkuinen ajoittain, onneksi se on jo menossa ohi ja tilalla on jatkuva MIKSI-vaihe :D

Voisi olla pahemminkin... Meidän juuri 4-vuotta täyttänyt neiti KILJUU kurkku suorana aina kun ei saa tahtoaan läpi. Siis ihan samalla tavalla kuin ap:llä itketään niin meidän likka kiljuu keuhkojensa pohjasta vaikka tunnin putkeen (vaikka ei ole sillä tavalla saanut tahtoaan läpi koskaan). Odotan sitä päivää kun naapurit tulevat ovelle kyselemään, että mitä täällä tapahtuu... :xmas:

[QUOTE="mä";25724599]Siis mun 2,5 vuotiaalla on nyt tuo vaihe, mitä mitä mitä tapahtuu vuoden päästä?? :o[/QUOTE]

Sama täällä! Tosin on sitten jo hoidossa, ettei mulle ainakaan koko päivää kiukuttele enään =)

Yhteistyössä