A
Avast
Vieras
Voisko joku selittää mistä tässä on kyse, en ymmärrä ollenkaan miksi mies käyttäytyy näin. Tässä muutama esimerkki:
Esim. 1 Ollaan ostoksilla, vastaan tulee miespuolinen tuttavani ja tervehdin. Mies pysähtyy ja jää kyselemään kuulumisia. Ennen kuin itse ehdin sanoa mitään, mieheni vastaa tuttavani kysymykseen jutellen kuin vanhalle parhaalle kaverilleen. Luonnollisesti luulen mieheni tuntevan tuttavani ja jälkeenpäin kysynkin että tunsiko, ei tuntenut. Siis häh?
Esim. 2 Ollaan lenkillä, vastaamme kävelee naistuttavani vuosien takaa, tervehdimme ja tuttavani kysäisee lomista ja niiden vietosta, jälleen mies vastaa kuuluvasti tien toiselta laidalta huutaen.
Aivan äimänä jälleen ajattelen hänen tuntevan naistuttavani. Mutta ei, ikinä nähnytkään.
Mietin, että voi häve, mitähän hän mahtoi ajatella...
Esim. 3 Ollaan lapsen vanhempain illassa, jo ennen alkua kun vaan istutaan ja odotetaan hiljaa mies pitää ääntä koko ajan tyyliin: blom, blom, blom siis jotain laulunlurituksen tyylistä jallatusta.
Sitten kun varsinaiset asiat alkaa, miehellä on mielipide jokaikisestä asiasta jotka tuo äänekkääsi ilmi. Ja välillä heittää hauskan tyylistä läppää, joka ei ilmeisistikään ole kuin jonkun mielestä hauskaa.
Voisko joku selittää........kiiiitoooos!
Esim. 1 Ollaan ostoksilla, vastaan tulee miespuolinen tuttavani ja tervehdin. Mies pysähtyy ja jää kyselemään kuulumisia. Ennen kuin itse ehdin sanoa mitään, mieheni vastaa tuttavani kysymykseen jutellen kuin vanhalle parhaalle kaverilleen. Luonnollisesti luulen mieheni tuntevan tuttavani ja jälkeenpäin kysynkin että tunsiko, ei tuntenut. Siis häh?
Esim. 2 Ollaan lenkillä, vastaamme kävelee naistuttavani vuosien takaa, tervehdimme ja tuttavani kysäisee lomista ja niiden vietosta, jälleen mies vastaa kuuluvasti tien toiselta laidalta huutaen.
Aivan äimänä jälleen ajattelen hänen tuntevan naistuttavani. Mutta ei, ikinä nähnytkään.
Mietin, että voi häve, mitähän hän mahtoi ajatella...
Esim. 3 Ollaan lapsen vanhempain illassa, jo ennen alkua kun vaan istutaan ja odotetaan hiljaa mies pitää ääntä koko ajan tyyliin: blom, blom, blom siis jotain laulunlurituksen tyylistä jallatusta.
Sitten kun varsinaiset asiat alkaa, miehellä on mielipide jokaikisestä asiasta jotka tuo äänekkääsi ilmi. Ja välillä heittää hauskan tyylistä läppää, joka ei ilmeisistikään ole kuin jonkun mielestä hauskaa.
Voisko joku selittää........kiiiitoooos!