A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja No:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Myytäis muuten, mutta kun jäätäis siitäkin tappiolle ja sitä rahaa ei tosiaan ole..
Oletteko naimisissa?
Pidä huolet että sinun laskusi eivät mene ulosottoon ja että sinä et saa maksuhäiriömerkintää. Ilmoita miehellesi että sinä et osaa taikoa rahaa ja että on hyvä ja maksaa omat laskunsa. Pidä sinä huoli siitä että omalla nimelläsi tulevat laskut tulevat maksettua ja että sinulla ja lapsella on tarvittavat tavarat ja ruokaa.
Ei kuullosta kovin hyvälle tulevaisuus jos ei riitä ymmärrys siihen että raha ei tipu taivaasta ja että sinä saat nyt vähemmän rahaa siksi että olet saamassa HÄNEN lapsensa :kieh:
Ärsyttää.
Ei onneksi olla naimisissa.
Niin muakin ärsyttää ihan suunnattomasti ja vielä enemmän ärsyttää se , että mieheni on kuitenkin pohjimmiltaan ihana ja kiltti ihminen, en vain ymmärrä miten ansaitsen tämän paskan niskaani?'!
Ja hänen näkemyksensä on se, että minä olen paska jos jätän auton maksamatta ja saan kuulemma kuulla siitä lopun elämääni vaikken minä ole tehnyt mitään tämän sopan edistämiseksi!! Pelottaa että se on sama juttu sitten lapsen kanssa, apuja ei tule herumaan..