Mikä minussa on vikana? Seksistä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Seksi ei kiinnosta, siis toisen ihmisen kanssa. En seurustele enkä haluakaan, kun tavallaan "pelkään" seksiä. En tunne mitään harrastaessani seksiä toisen kanssa. Itsekseni hommailemisessa ei ole mitään ongelmaa, nautin siitä ja saan orgasmeja jne. :(

niin, voi se olla niinkin. Ensimmäinen ja ainoa seurustelusuhteeni kesti 3 vuotta enkä seksin aikana tuntenut mitään.

Sänkykumppaneita on ollut liki 30 nuoresta iästäni huolimatta. Voisiko sekin olla syynä tähän "kylmyyteen"? En edes tiedä miksi olen hankkinut yhden yön suhteita. En saa niistä mitään muuta kuin morkkiksen. Nyt meno on onneksi rauhoittunut.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
niin, voi se olla niinkin. Ensimmäinen ja ainoa seurustelusuhteeni kesti 3 vuotta enkä seksin aikana tuntenut mitään.

Sänkykumppaneita on ollut liki 30 nuoresta iästäni huolimatta. Voisiko sekin olla syynä tähän "kylmyyteen"? En edes tiedä miksi olen hankkinut yhden yön suhteita. En saa niistä mitään muuta kuin morkkiksen. Nyt meno on onneksi rauhoittunut.

Mä en ole oman ukkoni kanssa nauttinut seksistä enää lähes 10 vuoteen. Enkä ennen sitäkään ollut mitenkään järin "himokas". Mut nyt tapasin miehen joka vetäisi jalat alta sillä sekunnilla kun hänet näin. Läheisyyttä on ollut mut seksiä ei. Vielä. Kun sen aika koittaa, tiedän tuntevani jotain.

Yhteistyössä