mikä mua vaivaa? (exästä ja sen nykysestä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miriam
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miriam

Vieras
ihan ensinkin, en, en koskaan haluaisi palata exäni kanssa yhteen. vaikkakin joskus humalapäissään on saattanut pientä flirttiä olla, mutten koskaan häntä enää haluaisi. missään mielessä. rakastan miestäni ihan valtavasti.

mutta. nytkun olen kaveri facebookissa exäni nykyisen kanssa, ja meillä on myös yhteisiä ystäviä, huomaan hänen hiipineen ajatuksiini ja elämääni. siis tämän nykyisen vaimokkeen. Hän on kaunistunut hurjasti, laihtunut ja muutenkin menestynyt, ja itse olen vain lihonut ja "rupsahtanut". huomaan olevani kateellinen hänelle. en haluaisi kuunnella yhteisen ystävämme hokevan minulle kuinka tämä nykyinen on niin nätti ja hoikka. (en tiedä miksi ystäväni hokee minulle näitä vaikka tietää ettei minua kiinnosta).

minua vain ärsyttää miksi mietin häntä ja miksi olen kateellinen. käyn katsomassa hänen profiiliian aika ajoin, ja katselen kuvia.. ikäänkuin tirkistelen heidän elämää. en todella en mitään tunne exääni kohtaan mutta jokin tässä uudessa vaimokkeessa vaan minua häiristee.

ahistaa joutua samoihin juhliinkin heidän kanssaan kun kaikki varmasti ajattelee että "kylläpäs on matilla nyt kaunis vaimoke, niin hoikkakin." kun minä oon tämmönen ylipainoinen pullero. et nolo mulle..en tiiä ees miksi näin aattelen mut en pystynvain jättään tätä vaimoketta omaan arvoonsa ja elään ite omaa elämää, ilman et koen kateellisuutta tms...

Ihan sama kuin meillä, paitsi minä olen se uusi ja hoikka nyxä.
Exä on minusta aivan sievä, mutta on ottanut minua kohtaan hirveän kateusasenteen ja yrittää myrkyttää meidän elämää milloin milläkin. Oikeasti ihmiset, antakaa exienne olla onnellisia uusien kumppaniensa kanssa.
(enkä nyt tarkoittanut ap:ta tällä vuodatuksella)

kannattaa muistaa et moni kakku päältä kaunis... mun exä huomautteli mulle painosta... oon tällänen ns normaali 170/68... oisko johtunut siittä et olin aika nuori kun alettiin seurustelee ja painoin sillon 53 kg, niin onhan tuossa melkonen muutos alkuaikoihin... sit se löys ittelleen pienen ja siron emännän... mulle on aivan yhden tekevää millanen eukko sillä nyt on... oon onnellinen et oon löytänyt itselleni miehen joka ei ole niin pinnallinen et välittäs mun muutamasta liikakilosta... nytkin kun oon sanonu et mun maha muuttuu ihan kaameeks kun meille tulee vauva, niin se on vaan et se on elämää... rakastaa siis mua eikä mun ulkokuorta ja se on ihan huippua... onneks oon niin onnellisessa asemassa ettei meillä oo sellasia piirejä et tarviis ees törmäillä exän kanssa... ja sen lisäks exä on ajanut elämäänsä juuri siihen suuntaan mihin on aina halunnut ja näin etäältä katsoen en vois olla ammattimuusikon emäntä niin oli kyl onni et erottiin... exä on mun fasessa mut sen nyksä ei...