V
"vieras"
Vieras
Jo kolme viikkoa ollut yskä, ei muita oireita. 2 viikkoa ollut jatkuvasti kuumetta, välillä se laskee vähän yli 37 asteen, välillä nousee yli 38 . Aivan järjetön väsymys, en jaksa olla hereillä kuin pari tuntia ja on pakko nukkua. Yöt välillä hikoan ihan älyttömästi ja välillä palelen.
Kävin lääkärissä eilen. Keuhkoissa ei kuulunut mitään omituista, pikatestillä otettiin crp ja se oli 17. Lääkäri sanoi että on vaan jotain kesänuhaa. (?)
Mun mielestä ei ole, tää on jotain muuta. Tällainen väsymys ei ole normaalia.
Töihinkin pitäisi päästä, en voi olla yhtään enempää saikulla! Sain juuri työpaikan ja olen vielä koeajalla. Jos en pian pääse töihin, niin turha luulla että ne pitää mua siellä. Mutta kunto on niin huono, että tällaisena en pysty.
Miten saisin terveyskeskuslääkärit tutkimaan mikä mua vaivaa? Voi paskat!
Kävin lääkärissä eilen. Keuhkoissa ei kuulunut mitään omituista, pikatestillä otettiin crp ja se oli 17. Lääkäri sanoi että on vaan jotain kesänuhaa. (?)
Mun mielestä ei ole, tää on jotain muuta. Tällainen väsymys ei ole normaalia.
Töihinkin pitäisi päästä, en voi olla yhtään enempää saikulla! Sain juuri työpaikan ja olen vielä koeajalla. Jos en pian pääse töihin, niin turha luulla että ne pitää mua siellä. Mutta kunto on niin huono, että tällaisena en pysty.
Miten saisin terveyskeskuslääkärit tutkimaan mikä mua vaivaa? Voi paskat!