Mikä mua vaivaa???? (parisuhteen luottamuspulasta mietintää)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ap epäuskossa...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ap epäuskossa...

Vieras
En tiiä mikä mua vaivaa taas kun en luota mieheen en sitten yhtään... Sain tossa kuulla helmikuussa että on jutellu mun (ex)kaverin kanssa seurustelemisesta (hänen kanssa ei minun ja kännissä) ja muutenkin kaikesta maan ja taivaan väliltä. Hän on myös pettäny mua ton kyseisen muijan kanssa joku puolisenvuotta sitten joka on anteeksi annettu (kai) ja puhuttu monesti läpi. Silti mua kalvaa että vaikka mies on niin "rakastunut" muhun taas ja kaikkea niin silti musta tuntuu että on silti sen toisen naisen kanssa tekemisissä mun selän takana. ei ilmeisesti vaan ole kulunu tarpeeksi aikaa siitä kaikesta mikä rikko tän kaiken kauniin mitä meillä oli... Itse en ole syytön tähän ainakaan täysin...

Onkohan tää nyt sitten loppuelämän tämmöstä vai paraneeko ajan kanssa?

Mikä se raja on kuinka kauan tämmöistä voi katsoa?

Alkuperäinen kirjoittaja Perskärpänen:
Mun mielestä olisi oikeus ja kohtuus, että miehesi ei olisi tuon ihmisen kanssa missään tekemisissä, jos kerran haluaa sinun kanssasi yhteiselämää jatkaa.

Sitä olen vaatinutkin ja on sanonut ettei ole enää koskaan sen kanssa missään tekemisissä mutta kun en usko sitä enää...
Muutenki kaikki mitä se sanoo tuntuu täysin turhalta eikä ole mulle mitään merkitystä esim,"mä rakastan sua"... nii ja silti teet tollasia tempauksia... Yeah right...
Ei vaan tunnu sanat enää miltään ne on vaan sanoja eikä teoissa näy mitään suurempia muutoksia ehkä jotain pientä esimerkiksi saan pitää hänen puhelimensa lähelläni koko ajan mutta mitä sitten? Eihän sieltä mitään löydy kun ei se äijä tyhmä ole...

On vähän sekavaa sori :ashamed:

Kurja tilanne sulla, enkä oikein osaa neuvoa :( Jotenkin sun pitäisi saada miehesi tajuamaan, että nyt kärsitään luottamuspulasta ja että elämäntilanteeseenne on tultava kunnollinen muutos.

Kun mun siskoni mies petti kymmenen vuotta sitten, he kävivät parisuhdeterapiassa ja sen jälkeen aloittivat yhteiselämänsä jotakuinkin puhtaalta pöydältä. He kävivät jopa uudestaan papin puheilla (ei tosin mitään isoja häitä ollut, vaan tilaisuudessa oli vain tämä pariskunta ja heidän teini-ikäiset lapsensa). Heillä on sittemmin mennyt todella hyvin. Tuota parisuhdeterapiaa suosittelen lämpimästi. Mäkin oon käynyt sellaisessa mieheni kanssa, vaikka meillä ei avio-ongelmia ole ollutkaan vaan vain muuten raskas elämäntilanne. Hyvää teki!

Alkuperäinen kirjoittaja Perskärpänen:
Kurja tilanne sulla, enkä oikein osaa neuvoa :( Jotenkin sun pitäisi saada miehesi tajuamaan, että nyt kärsitään luottamuspulasta ja että elämäntilanteeseenne on tultava kunnollinen muutos.

Kun mun siskoni mies petti kymmenen vuotta sitten, he kävivät parisuhdeterapiassa ja sen jälkeen aloittivat yhteiselämänsä jotakuinkin puhtaalta pöydältä. He kävivät jopa uudestaan papin puheilla (ei tosin mitään isoja häitä ollut, vaan tilaisuudessa oli vain tämä pariskunta ja heidän teini-ikäiset lapsensa). Heillä on sittemmin mennyt todella hyvin. Tuota parisuhdeterapiaa suosittelen lämpimästi. Mäkin oon käynyt sellaisessa mieheni kanssa, vaikka meillä ei avio-ongelmia ole ollutkaan vaan vain muuten raskas elämäntilanne. Hyvää teki!

Pitäis varmaan mennä mutta mies vihaa kaikkia "kallonkutistajia". Ei siinä että mäkään en välttämättä menis ellei tilanne olis jo tämmönen... Mies ilmeisesti kuvittelee että kaikki on ok kun en koko aikaa valita joka asiasta...

Alkuperäinen kirjoittaja Ap epäuskossa...:
Pitäis varmaan mennä mutta mies vihaa kaikkia "kallonkutistajia". Ei siinä että mäkään en välttämättä menis ellei tilanne olis jo tämmönen... Mies ilmeisesti kuvittelee että kaikki on ok kun en koko aikaa valita joka asiasta...

Ei siinä ole kyse mistään kallonkutistuksesta :) Ainakin se mies, jonka luona me käyiin, oli aivan ihana. Koko homma aloitettiin siitä, että kerrottiin, missä ja koska ollaan tavattu, mihin toisissa ihastuttiin, koska muutettiin yhteen jne. Käytiin koko yhteiselämä läpi tuolla tavalla. Jo sillä ekalla kerralla palautui mieleen kaikkia ihania vanhoja juttuja, jotka jo oltiin unohdettu. Vähän niin kuin rakastuttiin uudestaan silloin :heart: Siskoni ja hänen miehensä olivat kans tyytyväisiä omaan terapeuttiinsa, joka osasi koko ajan olla puolueeton eikä syyllistänyt kumpaakaan mistään.

Yhteistyössä