Mikä mua vaivaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aamuäree

Aktiivinen jäsen
10.04.2007
48 565
16
38
Etelä-Pohjanmaa
Mä mistään terveyskirjastosta vastausta tähän löydä.....

Kun mua EI närästä. Mutta mä röyhtäilen ja se maistuu kummalliselle.
Mua EI korvenna, polta, mitään ei nouse ruokatorveen tai kurkkuun- muuta kuin sitä 'kaasua' joka maistuu kummalliselle.

Alkoi eilen.

Jos mua närästää, se maistuu siltä mikä närästyksen aiheuttaa, mua polttaa vatsasta ja kurkusta. Mulla on ollut refluksinomaista vaivaa ja mahahapon liikaeritystä, närästystä yms- tämä EI ole sitä.

Terveyskirjasto lähestyy aihetta sanoin närästys ja pahanhajuinen hengitys, ei ei ei ei ei.....

Alkava vatsahaava? Mun likalla tuli tuommoisia kun sillä oli jotain semmosta, en ihan tarkkaan kyllä muista oliko mahahaava mutta jotain siellä vatsassa oli. Joi jotain valkoista litkua siihen ja se meni ohi.

TAHDON :popcorn:

Kiva!

No. Aloitetaan vaikapa siitä, että menkkojen aikaan se menee ihan sekaisin. Se taas todennäköisemmin johtuu endometrioosista. Viheliäinen vaiva sekin.
Mutta toimii siis noin parikymmentä kertaa päivässä- tai ei toimi ollenkaan pariin päivään ja sitten tuleekin tuutin täydeltä semmoista 'matoa'.

Nyt on ollut ihan väärässä kohden kk kiertoa tätä samaa. En tiedä johtuneeko selleripirtelöistä, koska jotain kovaa kuonaa tuntuu päkistelevän ulos sellaisia soiroja.

Päätin hankkia uuden tatuoinninkin, koska minä suuressa viisaudessani eilen vaivoihin kyllääntyneenä tuikkasin itselleni työmaalta taskuun jääneen Toilax- puikon, perustelin tekoa itselleni myös sillä, että ehkä hoitajan on hyvä tietää miltä mummoista tuntuu moisen vaikutus.

VIRHE, paha virhe :D Niin ja siis se tatuointi tulee lukemaan tuossa vatsalla ja siinä lukee 'Ei saa käyttää Toilaxia!'

Kauhea miten se poltti ja käännätti!! Istuin pöntöllä jalat jakkaralla tunnin! Isäntä toi puolen tunnin jälkeen mulle vettä ja lukemista.
Kylmä hiki nous välillä pintaan ja taas työnnettiin suolensisältöä ulos. :O
Puntari näytti 2 kg vähemmän vaikka oli vaatteet päällä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;27402778:
Kiva!

No. Aloitetaan vaikapa siitä, että menkkojen aikaan se menee ihan sekaisin. Se taas todennäköisemmin johtuu endometrioosista. Viheliäinen vaiva sekin.
Mutta toimii siis noin parikymmentä kertaa päivässä- tai ei toimi ollenkaan pariin päivään ja sitten tuleekin tuutin täydeltä semmoista 'matoa'.

Nyt on ollut ihan väärässä kohden kk kiertoa tätä samaa. En tiedä johtuneeko selleripirtelöistä, koska jotain kovaa kuonaa tuntuu päkistelevän ulos sellaisia soiroja.

Päätin hankkia uuden tatuoinninkin, koska minä suuressa viisaudessani eilen vaivoihin kyllääntyneenä tuikkasin itselleni työmaalta taskuun jääneen Toilax- puikon, perustelin tekoa itselleni myös sillä, että ehkä hoitajan on hyvä tietää miltä mummoista tuntuu moisen vaikutus.

VIRHE, paha virhe :D Niin ja siis se tatuointi tulee lukemaan tuossa vatsalla ja siinä lukee 'Ei saa käyttää Toilaxia!'

Kauhea miten se poltti ja käännätti!! Istuin pöntöllä jalat jakkaralla tunnin! Isäntä toi puolen tunnin jälkeen mulle vettä ja lukemista.
Kylmä hiki nous välillä pintaan ja taas työnnettiin suolensisältöä ulos. :O
Puntari näytti 2 kg vähemmän vaikka oli vaatteet päällä :D

Mä haluun heti Toilaxia, jos pari kiloa lähtee matskuu. PAITSI, että silloin täytyy kyllä olla vessapäivä, siis erittäin vapaana oleva vessa ja pönttö :laugh:

olisikohan nyt ihan siitä toilaxista?

4. MAHDOLLISET HAITTAVAIKUTUKSET

Kuten kaikki lääkkeet, myös Toilax voi aiheuttaa haittavaikutuksia. Kaikki eivät kuitenkaan niitä saa.

Yleisiä haittavaikutuksia (esiintyy useammin kuin 1/100 potilaasta):

Toilax voi aiheuttaa vatsakipua, pahoinvointia tai ripulia etenkin yliannosteltuna.

Melko harvinaisia haittavaikutuksia (esiintyy harvemmin kuin 1/100 potilaasta):

Paikallista ärsytystä, kipua ja verenvuotoa peräruiskeen käytön yhteydessä.

Harvinaisia haittavaikutuksia (harvemmin kuin 1/1000 potilaasta):

Toilax voi aiheuttaa oksentelua ja yliherkkyysreaktioita kuten nokkosrokkoa (urtikariaa), angioedeemaa (äkillinen ihon, limakalvojen ja sisäelinten turvotus) tai anafylaktisia reaktioita (nopeasti ilmenevä voimakas allerginen reaktio, johon voi liittyä hengenahdistusta, ihottumaa ja verenpaineen laskua).

Lopeta Toilaxin käyttö ja ota välittömästi yhteyttä lääkäriin, mikäli saat yliherkkyysreaktioon tai anafylaktiseen reaktioon viittaavia oireita.

Toilaxin on raportoitu aiheuttaneen joillekin käyttäjille ylävatsakipuun ja ulostamiseen liittyvän pyörtymisen.

Jos havaitset sellaisia haittavaikutuksia, joita ei ole tässä selosteessa mainittu, tai jos oireesi ovat voimakkaita ja kestävät pitkään, lopeta lääkkeen käyttö ja ota yhteyttä lääkäriin tai apteekkiin.

Yhteistyössä