Mikä mua vaivaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi tätä elämää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi tätä elämää

Vieras
MITÄ nämä oireet ovat?? Esiintyneet nyt viimeisen kuukauden aikana.

- Päänsärky (oikeestaan ohi mennyt, vähentynyt)
- Patti niskassa, kipeä paineltaessa
- Huimaus
- pistelyä, puutumista käsissä ja jaloissa, esim ukkovarvasta kihelmöi tai pistelee, tai vaikkapa autossa istuessa toista jalkapohjaa
- Kummallinen tuntemus alaselässä, ristiluun tienoilla. Kuumottaa, jatkunut muutamia päiviä. Hierottaessa paikallistuu oikean puoleiseen yläpakaraan, jonnekkin syvälle

Onko mulla aivokasvain? joku muu kasvain? ms-tauti?

Tuntuu että tuun hulluksi kun mietin vaan mikä mua vaivaa ja kuolenko tähän.

Pistely, puutuminen ja huimaus johtuu monesti hyperventilaatiosta, muihin vaivoiihin voi jokaiseen olla eri syy. Ehkä olet alkanut stressata tuota pattia ja selkätuntemusta ja panikoit sen takia?

En tiedä. Kun tää kaikki alkoi siitä päänsärystä. särki koko ajan päätä. (Aloitin silloin kyllä e-pillerit samaan aikaan ja lopetin saman tien - päänsärky loppui).

Ajattelin sen kuitenkin johtuvan niskoista ja mies hieroi sitten niitä. Sillä seurauksella, että niska meni jumiin, tuli kipeäksi ja löytyi tuo patti. Näitä kummallisia pistelyjä on ilmaantunut hiljattain. Välillä myös yöllä saatttaa toinen käsi puutua, vaikken makaa sen päällä.

Ja tämä ihmeellinen selkä/pakarakipu.. Tuntuu keskellä, mietityttänyt siis onko se siinä selkärangassa. Jos siellä painaa joku kasvain nyt jossain selkarangassa..?

Kamalaa. :(

Kai olet sentään varannut ajan lääkärille, sillä ne vaivat selviää vaikka siinä tietysti kestää. Jos vain toinen käsi puutuu, niin se on vähän eri asia sitten kuin hyperventilaatio. Puutuuko käsi silloin kun se on ollut "ylhäällä" eli pään vieressä silloin kun nukut selälläsi tai mahallasi?

Kai olet sentään varannut ajan lääkärille, sillä ne vaivat selviää vaikka siinä tietysti kestää. Jos vain toinen käsi puutuu, niin se on vähän eri asia sitten kuin hyperventilaatio. Puutuuko käsi silloin kun se on ollut "ylhäällä" eli pään vieressä silloin kun nukut selälläsi tai mahallasi?

Joo, olen varannut. Mutta vielä on aikaa ennen kuin sinne pääsen.

En oikein tiedä kuinka puutuu, onko se silloin ollut ylhäällä. Mutta ei ainakaan painuksissa.

Pelottaa. :(

Joo, iskiasta mäkin mietin ton selän suhteen. Mutta kun kummallista on se, että nää kaikki oireet on tullut tälleen nyt yhteen nippuun. Olen ihan hermoraunio. :ashamed:

Yhteistyössä