Mikä mua vaivaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Näkemiseni huononi viime syksynä ja kävin optikolla, mutta näössäni ei ole tapahtunut muutosta. +0,75 ja piilokarsastusta ollut ala-asteelta saakka. Näkeminen on kuitenkin hankalaa ja haittaa varsinkin autolla ajoa. Maailma näyttää siltä kuin katsoisi kieroon, epätarkalta ja sumealta. Näen kyllä myös terävästi, mutta silmät menee nopeasti "solmuun", jos katsoo jotain yhtä kohtaa pidempään.

Pää särkee usein ja välillä myös huimaa. Kävin viime syksynä myös lääkärissä huimauksen vuoksi, mutta se laitettiin matalan verenpaineen piikkiin 95/65. Silloin otettiin myös verikokeita, mutta niissä ei ollut mitään ihmeellistä.

Mikä ihme minua vaivaa? Onko muita, jolla samanlaisia oireita?

Minulla samanlaiset oireet johtuivat niskan lihasjännityksistä, sekä liiallisesta näyttöpäätetöskentelystä. Niskan lihasjännitykset heijastuvat myös kasvojen lihaksiin ja lisäävät riskiä mm. korvatulehduksille ja purentavioille, mitkä nämäkin vaivat paranivat hierojalla.
Joten kokeile myös hierontaa, muutama kerta menee että tuloksia alkaa näkyä. Itselläni on myös matalat verenpaineet, jotka aiheuttavat huimausta. Käytän reippaasti suolaa ja muistan juoda riittävästi, niin pysyn tolpillani. Mukana on aina lakrtisia ja salmiakkia, ne nostavat verenpainetta.

Oisko kuitenkin joku silmäsairaus. Oletko käynyt silmälääkärillä milloin viimeksi? Onko silmiäsi kuvattu niillä mittalaitteilla,en tiedä tarkempia nimiä, koskaan. Yhdellä tutulla oli vastaavanlaisia oireita pitkään, ennen kuin sit joku silmälääkäri totesi, että hänellä on joku silmäsairaus, joka aiheuttaa sen, ettei laseillakaan näe tarkasti, kun näön tarkennus muuttuu kokoajan...

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Minulla samanlaiset oireet johtuivat niskan lihasjännityksistä, sekä liiallisesta näyttöpäätetöskentelystä. Niskan lihasjännitykset heijastuvat myös kasvojen lihaksiin ja lisäävät riskiä mm. korvatulehduksille ja purentavioille, mitkä nämäkin vaivat paranivat hierojalla.
Joten kokeile myös hierontaa, muutama kerta menee että tuloksia alkaa näkyä. Itselläni on myös matalat verenpaineet, jotka aiheuttavat huimausta. Käytän reippaasti suolaa ja muistan juoda riittävästi, niin pysyn tolpillani. Mukana on aina lakrtisia ja salmiakkia, ne nostavat verenpainetta.

Huojentavaa kuulla! Tässä kun on kuluttanut Googlen puhki niin sen perusteella mulla on joko niskat jumissa tai aivokasvain... Hierojalla kävin hetki sitten ja hän sanoi, että oli aika kova niska. Hyvä kun muistutit tuosta salmiakista! Ostin eilen heti pussillisen ja tänään jo kivasti paineet noussu. :)

Oisko kuitenkin joku silmäsairaus. Oletko käynyt silmälääkärillä milloin viimeksi? Onko silmiäsi kuvattu niillä mittalaitteilla,en tiedä tarkempia nimiä, koskaan. Yhdellä tutulla oli vastaavanlaisia oireita pitkään, ennen kuin sit joku silmälääkäri totesi, että hänellä on joku silmäsairaus, joka aiheuttaa sen, ettei laseillakaan näe tarkasti, kun näön tarkennus muuttuu kokoajan...

En kyllä ole käynyt. Meinasin jo varata ajan itselleni, mut voi jessus SATA EUROA maksaa käynti. Vähintään... :/ Pakko kai se on sit investoida.

Yhteistyössä