A
avuton
Vieras
mulla on laskettu aika viikon päästä, ja tää on siis neljäs lapsi. no, oon äitini kans sopinu että koska on ainoa sukulainen tms, joka voi katsoa isompia muksuja kun synnytys käynnistyy, niin ei järjestä mitään ylimääräistä ohjelmaa näille parille viikolle. no, äsken hän soitti ja selitti tohkeissaan kuinka menee ens keskiviikkona mökilleen, ja on kutsunu 2 ystäväänsä sinne koko loppuviikoksi, eli ke-su on mökillä ( mökille on täältä 150km) . kysyin että mitäs sitte jos synnytys käynnistyy ajallaan, ni sanoi että tuskin se nyt just niinä päivinä syntyy kun hänellä on ohjelmaa....
mökki on saaressa, joten jos tää synnytys lähtee käyntiin kun mun äiti on saressa, joudun synnyttämään yksin, koska miehen on pakko jäädä kotiin lasten kanssa. Mua niin harmittaa =( ei muuten mutta kun äitini tietää ettei meillä oo täällä muita kuin hän, ja on ite luvannu olla valmiina, niin miks peruu taas kerran puheensa =(
mietin tässä että entäs jos koitankin vaan synnyttää siinä tapauksessa kotona, ja soitan ambulanssin vasta viime hetkellä.... onko kellään muulla ollu tällasta tilannetta? mistä ootte saanu esim keskellä yötä jonkun muiden lasten seuraksi?
mökki on saaressa, joten jos tää synnytys lähtee käyntiin kun mun äiti on saressa, joudun synnyttämään yksin, koska miehen on pakko jäädä kotiin lasten kanssa. Mua niin harmittaa =( ei muuten mutta kun äitini tietää ettei meillä oo täällä muita kuin hän, ja on ite luvannu olla valmiina, niin miks peruu taas kerran puheensa =(
mietin tässä että entäs jos koitankin vaan synnyttää siinä tapauksessa kotona, ja soitan ambulanssin vasta viime hetkellä.... onko kellään muulla ollu tällasta tilannetta? mistä ootte saanu esim keskellä yötä jonkun muiden lasten seuraksi?