Mikä mun mahassa voi olla ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kurjuus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kurjuus

Vieras
Koko viikon oireillut, oksettanut ei ole tai ei ainakaan oo tarvinnut oksentaa.

Mahaa polttaa ja nipistelee ja maha on kuralla. Mikään ei maistu ja muut perheen jäsenet eivät ole sairastaneet / sairastuneet samaan. Iltaisin on viluttanut ja ollut kaikkein kauhein olo.

Aamuisin kun herää on hieman parempi olo, mutta nyt taas huonompi. Tosi vaihtelevaa, heikko olo kuitenkin koko ajan.

Ruokamyrkytys ei kestäis näin kauaa kuulemma.

Mustikat auttaa hetkellisesti, mutta esim. gefiluskapseleista / gefilustuotteista ei tunnu olevan apua.

MItä tämä on ? En ole raskaana eikä ole naistenpäivät meneillään.

Se on eräänlaista vattatautia, ensin sairastin sen mä, meni muutama päivä oli kuopus ja nyt esikoinen on valittanut että oksettaa muttei okseta, maha on kuralla ja kipiä ja pierettää aivan kuin metaanitehdasta. Ilmavaivoja aonaki kaikilla meillä kolmella oli kaiken lisäksi, niin että kun suoraan sanottuna pieraasi, ei tiennyt tuleeko ilmaa vai kauhallinen housuihin. Menee ohi itsestään, ainakin meillä.

Hmm... Mulla ollut jo kaksi päivää maha kuralla, pahiten aamulla. Mikään ei oikein maistu ja on jatkuvasti krapulainen olo. Oksettaa ja päivän mittaan mahaan kertyy oikein kunnolla ilmaa. Varmaan sitten mullakin jonkinlainen vatsatauti, en tiedä. Mulla on muutenkin todella herkkä maha, joten ei tämä normaalista niin kamalasti eroa.

Ei tässä nyt kauheesti stressiä ole ollut, kotona päivä kerrallaan. Joten tuskin johtuu stressistä, ilot kyllä vatsa kipu vie, joten se masentaa.

Otin taas annoksen mustikoita sekä pari hiilitablettia. Tuli taas hetkeksi helpompi olo.

Olis kiva tietää että onko tämä jotain tarttuvaa, kun on huomenna sukulaisia tulossa kylään vai pitäiskö mun ne perua ?

Muihin perheenjäseniin ei ole kyllä tarttunut, vaikka pian 5 päivää olen tällaisena itse ollut. Nyt yritän parhaillaan siivota, vaan välillä pitää levähtää, kun mahassa kurja olo. Ei oikein kaasuakaan muodostu...

mikä voi olla kysessä ? mun mulla polttavaa tunnetta eilen illalla ja nyt illasta alkoi taas polttamaan
mahasta, otin eilen närätyslääkkeen meni sillä ohitse. jotekin minun mahassa nousi ilmaa happoja
oli murisi murisi. kun olen jouluna syönyt kaikenlaista nii ei mikää ihme että maha on sattunu ja
polttavaa tunnetta se aina välillä vaihtelee on ylä mahassa ja alamahassa rintalastan ala puolella.
maha polttaa. kun nyt otin näratystapletin jotekin menee ohi. viellä vähä on polttava tunne. ystävälisin taru

mikä mmulla voi olla? pari päivää jo ollu maha tosi kipeä ja ihan kuralla varsinki iltaisin. yöllä ei meinaa unta saada ku niin hirvee kipu mahassa. ja joutuu vessas ravaamaan koko ajan. pierettää aika paljon ja ei tee mieli syödä mitään. aamulla olo tuntuu paremmalta mut päivää myöten pahemmaks vaan menee. en ole raskaana eikä ole kuukautisia tuloillaan.
meneekö tää ohi vaa ajan kanssa vai pitääkö selvittää kunnolla mistä johtuu?
ei jaksa enää tätä oloa kun se on jo pari pv jatkunut ja ei kunnolla pysty mitää tekee tai iloitsee mistään. kurja olo :(

saisko jotain neuvoa ? :)

Yhteistyössä