Mikä neuvoksi? (menkoista)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neuvoton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neuvoton

Vieras
Menkat on tullu viimeksi 3kk sitten. Raskaana en ole enkä käytä mitään ehkäisyä joka voisi aiheuttaa menkkojen poisjäännin. Koska olisi syytä ottaa lääkäriin yhteyttä? Mitä syitä voi olla tähän?

Mun siskolla on kaksi lasta ja molemmilla kerroilla testit näytti negaa vielä loppuraskaudessakin! Voisit varata lääkärin ja ultran, saisit varmistuksen. Kaikilla ei erity raskaushormonia niin paljon, että testit näyttäis plussaa!
Sisko vei terkkarille pissanäytteenkin, mutta nega tuli siitäkin, vaikka oli raskaana!

Mulla kerran ollut noin, 15-vuotiaana jäi menkat pois ykskaks :(
Mutsi vielä laittoi mut tekemään raskaustestin :whistle:

Alkoi sitten taas 5kk päästä itsestään, en tiedä tänäkään päivänä mikä oli häiriön syy.

minkä ikäinen olet? monesti 30 ja vähän yli tulee semmonen kerta vuoteen pitempi väli, kroppa muuttuu. mulla oli muutama kesä sitten 60 pv väliä...ja yks kamu sano, että normia.

Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:
minkä ikäinen olet? monesti 30 ja vähän yli tulee semmonen kerta vuoteen pitempi väli, kroppa muuttuu. mulla oli muutama kesä sitten 60 pv väliä...ja yks kamu sano, että normia.

26v

Ehkä vielä odottelen jos alkaisivat uudelleen ihan normaalisti.

Itselläni tilikautiset, keskimäärin neljä kertaa vuodessa, mutta jos kiertosi on ollut erilainen, kannattaa käydä tsekkauttamassa hormonitilanne.

Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:

Meinaan en ole koskaan kuullutkaan, Miten se ikä siihen vaikuttaa? Et niinku menopaussia vai?

Yhteistyössä