Mikä olisi kiva ohjattu liikuntaharrastus kasiluokkalaiselle tytölle?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap.

Vieras
Kovin vähässä tuntuu olevan lajit, joita voi vielä murrosiässä aloittaa... Tyttö olisi kovin innoissaan kuitenkin aloittamassa jotain näin joulutauon jälkeen. Mikä mahtaisi olla sellainen, jota voisi vielä aloittaa?
 
Mitä tarkoitat, että ohjattua liikuntaharrastusta ei voisi aloittaa murrosiässä?? Minä ainakin olen ihan aikuisiällä aloittanut niin irlantilaista tanssia, steppiä, kokeillut ratsastusta, kamppailulajeja jne, ihan laidasta laitaanhan noita harrasteita on. En oikein ymmärtänyt, mitä tarkoitit kysymyksellä.
 

Yhteistyössä