Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Asumisen jäljet on normaalia kulumista. Mutta jos jotain särjetty tai tapeteita revitty/piirrelty jne niin ne joutuu korvaamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Asumisen jäljet on normaalia kulumista. Mutta jos jotain särjetty tai tapeteita revitty/piirrelty jne niin ne joutuu korvaamaan.
no mä en kyllä rupee korvaamaan nuita tapetteja vaikka niitä on revitty, ne kun on mun omalla kustannuksella laitettu ja vuokranantaja meinaa tapetoida ja laittaa laminaattia täällä mun lähdettyä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Asumisen jäljet on normaalia kulumista. Mutta jos jotain särjetty tai tapeteita revitty/piirrelty jne niin ne joutuu korvaamaan.
no mä en kyllä rupee korvaamaan nuita tapetteja vaikka niitä on revitty, ne kun on mun omalla kustannuksella laitettu ja vuokranantaja meinaa tapetoida ja laittaa laminaattia täällä mun lähdettyä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Asumisen jäljet on normaalia kulumista. Mutta jos jotain särjetty tai tapeteita revitty/piirrelty jne niin ne joutuu korvaamaan.
Asunto on jätettävä asuttavaan kuntoon, revenneet tapetit eivät sitä ole.
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Asumisen jäljet on normaalia kulumista. Mutta jos jotain särjetty tai tapeteita revitty/piirrelty jne niin ne joutuu korvaamaan.
mut kun tää vuokraisäntä ite sano et ku lähetään tästä, laittaa uudet tapetit ja muutenki remontoi tätä, koska laittaa myyntiin tän.
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Asumisen jäljet on normaalia kulumista. Mutta jos jotain särjetty tai tapeteita revitty/piirrelty jne niin ne joutuu korvaamaan.
mut kun tää vuokraisäntä ite sano et ku lähetään tästä, laittaa uudet tapetit ja muutenki remontoi tätä, koska laittaa myyntiin tän.
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Asumisen jäljet on normaalia kulumista. Mutta jos jotain särjetty tai tapeteita revitty/piirrelty jne niin ne joutuu korvaamaan.
Se ei auta mitä sanoi, vaikka olette omalla kustannuksella laittaneet tapetit, on ne sitten vaikka poistettava ja seinät maalattava. Ainoa keino välttyä kustannuksilta on todistaa, ettei edellinenkään seinäpinnoite ollut siisti!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Asumisen jäljet on normaalia kulumista. Mutta jos jotain särjetty tai tapeteita revitty/piirrelty jne niin ne joutuu korvaamaan.
Eli tämän jälkeen päätitte repiä tapetit itse? Se että remonttia ollaan aikeissa tehdä ei tarkoita sitä, että edellinen vuokralainen voi pistää asunnon "remonttikuntoon".
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten tapetti voi repeytyä "normaalissa asumisessa"
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:selasin tota kuntotarkastuslappusta... siinä oli joka huoneen kohdalla "seinät: ok ( tapetti/maali ) eli tapetissa tai maalissa on sillon jo ollut jälkiä.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:selasin tota kuntotarkastuslappusta... siinä oli joka huoneen kohdalla "seinät: ok ( tapetti/maali ) eli tapetissa tai maalissa on sillon jo ollut jälkiä.
Siis oliko siinä että seinät ok? Vai mainittiinko seinien jäljistä jotain? Jos on ollut maininta niistä jäljistä voise olla teidän pelastuksenne tässä tapetti asiassa.
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:selasin tota kuntotarkastuslappusta... siinä oli joka huoneen kohdalla "seinät: ok ( tapetti/maali ) eli tapetissa tai maalissa on sillon jo ollut jälkiä.