Mikä on elämän tarkoitus? *Unohtakaa ne uskonnolliset höpinät, kiitos!!*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kutistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kutistunut

Vieras
Tai siis miksi me täällä ollaan? Onko kaikelle joku suurempi syy?

Kun mä oon jo monta vuotta tuntenut, että mun ei kuuluis olla täällä. Vaikea selittää..Mutta jo teininä ajattelin että mun paikka ei ole täällä, vaan ihan jossain muualla.
Mä todella vahvasti koen, että mun ei kuuluis olla enää elossa, mistä se johtuu, tiedä häntä.

Mulla ei oo elämäni aikana ollut yhtään hetkeä, että saisin olla stressaamatta, miettimättä tulevaa.

Kaikilla varmasti on arjessa vaikeuksia, mutta tää mun olo ei oo sitä. Kun mä vaan en tunne kuuluvani tänne.

En halua kuulostaa pessimistiltä....mutta

Ensin pitäisi kysyä: Onko elämällä tarkoitusta ja sitten miettiä tarkoitusta.

Ei ole mitään syytä uskoa että elämäläl itsellään olisi mitään suurempaa tarkoitusta, ainoastaan se tarkoitus minkä sille annamme.

Monen monta kertaa olen isani kanssa tasta palaveerannut ja me olemme tulleet siihen tulokseen etta kysymyksen perusasettelu on 'vaarin'. Ei pida kysya 'mika on elaman tarkoitus vaan pitaa kysya mika on elamisen tarkoitus - siina on jo paljon eroa ja pohdinta huomattavasti helpompaa ja tuloksellisempaa,,, ainakin minusta/meista :)

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:
Monen monta kertaa olen isani kanssa tasta palaveerannut ja me olemme tulleet siihen tulokseen etta kysymyksen perusasettelu on 'vaarin'. Ei pida kysya 'mika on elaman tarkoitus vaan pitaa kysya mika on elamisen tarkoitus - siina on jo paljon eroa ja pohdinta huomattavasti helpompaa ja tuloksellisempaa,,, ainakin minusta/meista :)

No vaikka sitten elämisen tarkoitus. Mutta mä en vaan löydä paikkaani täällä. Tuuliajolla kuin pien kaarnavene.

No yleisesti elämän tarkoitus taitaa olla lisääntyä ja sitten kuolla, antaa tilaa seuraaville..

Mutta sitten jos elämisen tarkoituksesta puhutaan, niin itse koen että mun elämisen tarkoitus on tuo pieni likka joka makkarissa tuhisee. Kovasti vaan hänet saatua kolahti että voiko elämisellä suurempaa ja hienompaa tarkoitusta (minun kohdallani) olla kuin hän :heart:

Elämän tarkoitus on elää elämänsä niin, ettei halua jäädä tänne kummituksena vainoamaan ketään, kun ei ole vastauksia saanut eläessään.
Elää elämä niin, ettei tarvitsisi jäädä roikkumaan kuoleman jälkeen, et oonko täällä vai tuolla.

tarkoituksia, kuten vanhemmuus (joka on arvokas ja hieno asia) jne. Mutta se perus syy mikä tällä koko meidän elämisellä täällä maanpäällä on, on löytää Jeesus elämään..tai pikemminkin antaa elämämme Hänelle! Voin vakuuttaa, että siitä vasta elämä alkaa :) Mutta kuten sanoin, jokainen tekee omat ratkaisunsa..ja vastaa niistä.

Elämän tarkoitus on 42 :)

Vaikea sanoa, miksi sulla on tunne, ettei sun kuulu olla täällä. Et halunnut "jeesushöpinää", joten mä en ala kirjoittamaan sitten toisenlaistakaan höpinää edellisistä elämistä. Nekin kun on uskonjuttuja.

Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Mutta sitten jos elämisen tarkoituksesta puhutaan, niin itse koen että mun elämisen tarkoitus on tuo pieni likka joka makkarissa tuhisee. Kovasti vaan hänet saatua kolahti että voiko elämisellä suurempaa ja hienompaa tarkoitusta (minun kohdallani) olla kuin hän :heart:

On minullakin pieni, ihana tyttö jota rakastan ja palvon.

Mutta silti sisälläni on suru ja kaipuu jota en osaa selittää. Ihan kuin mut ois lätkästy tänne ihan väärään aikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Elämän tarkoitus on 42 :)

Vaikea sanoa, miksi sulla on tunne, ettei sun kuulu olla täällä. Et halunnut "jeesushöpinää", joten mä en ala kirjoittamaan sitten toisenlaistakaan höpinää edellisistä elämistä. Nekin kun on uskonjuttuja.

Edellisestä elämästä saa jutella. Jeesus ei vaan kosketa.

Elämän tarkoitus että sä saat tehdä päätöksen miten haluat lopuelämäsi elää.
Tää aika on pientä ikuisuuteen nähden.

Voisit ihan kokeilla antaa jeesukselle mahdollisuus.Josko saisit tarkoituksen ja rauhan

Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:

On minullakin pieni, ihana tyttö jota rakastan ja palvon.

Mutta silti sisälläni on suru ja kaipuu jota en osaa selittää. Ihan kuin mut ois lätkästy tänne ihan väärään aikaan.

Voi sua. Olis niin ihana kun olisi tarjota jotain vaihtoehtoja mitä lähteä kokeilemaan josko onni sieltä löytyisi.
Mutta en osaa muuta kuin :hug:

Yhteistyössä