Mikä on elämän tarkoitus? *Unohtakaa ne uskonnolliset höpinät, kiitos!!*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kutistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Edellisestä elämästä saa jutella. Jeesus ei vaan kosketa.
No siinä tapauksessa ..... sä kirjoitit äsken näin: "Mutta silti sisälläni on suru ja kaipuu jota en osaa selittää. Ihan kuin mut ois lätkästy tänne ihan väärään aikaan." Entä jos sut on lätkäistykin?

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
Elämän tarkoitus että sä saat tehdä päätöksen miten haluat lopuelämäsi elää.
Tää aika on pientä ikuisuuteen nähden.

Voisit ihan kokeilla antaa jeesukselle mahdollisuus.Josko saisit tarkoituksen ja rauhan

Mä oon ton jeesuksen kanssa tehnyt pesäeron jo aikaa sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja +:
löytää Jeesus sydämeen :) Antaa elämä Hänelle, jotta saa ikuisen elämän :) Se on turvallista. Saa rauhan, levon ja tarkoituksen elämään!

Joo, ei kiitos mulle tätä jeesushöpinää...

Mutta lopullinen tarkoitus on yksin Jumalan yhteydessä ja se yhteys syntyy Jeesuksen kautta. Olen itse kokenut samalla tavalla, mitä kerrot. Ennen uskoon tuloani.

Voisit ihan kokeilla antaa jeesukselle mahdollisuus.Josko saisit tarkoituksen ja rauhan

Mä oon ton jeesuksen kanssa tehnyt pesäeron jo aikaa sitten.

en mitenkään halua tuputtaa mutta voisko toi pesäero aiheuttaa nää tuntemukset.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Edellisestä elämästä saa jutella. Jeesus ei vaan kosketa.
No siinä tapauksessa ..... sä kirjoitit äsken näin: "Mutta silti sisälläni on suru ja kaipuu jota en osaa selittää. Ihan kuin mut ois lätkästy tänne ihan väärään aikaan." Entä jos sut on lätkäistykin?

Niin, jos onkin. Kun tää kaikki täällä tuntuu jotenkin turhalta. Mä vaan en tiedä mikä mun tarkoitus täällä on/miksi täällä olen. Kun tää ei tunnu oikeelta.

Miksei mielummin buddhalle tai muhammedille tai.. En nyt keksi muita..

Alkuperäinen kirjoittaja Chala:

Miksei mielummin buddhalle tai muhammedille tai.. En nyt keksi muita..

Koska kumpikaan noista ei tullut ja sovittanut sinun syntejäsi ja avannut tietä Isän luo.

Niin, jos onkin. Kun tää kaikki täällä tuntuu jotenkin turhalta. Mä vaan en tiedä mikä mun tarkoitus täällä on/miksi täällä olen. Kun tää ei tunnu oikeelta.
Jos sun edellinen elämä päättyi liian aikaisin? Ja synnyit uudelleen myös liian pian? Ei se silti tarkoita, että mikään olisi väärin tai sä et kuuluisi tänne. Näin vaan on käynyt.

Ei oikeesti, kiitos vaan kovasti, mitään herramme jeesus löpinöitä tänne. Pyydän!

Kuten tahdot, poistun paikalta. Tätä samaa kysymystä ovat miettineet monet ihmset ja siihen ei löydy muuta vastausta. Jos siis tahtoo sen asian kanssa päästä rauhaan ja jatkaa elämää.

Alkuperäinen kirjoittaja oletko miettinyt:
Ehkä me ei ollakaan oikeesti täällä.. ehkä tämä on vain harhaa kaikki, niinkuin mielikuvitus..

Tätä mäkin miettinyt, ehkä kaikki elävät "harhaa" ja kaikki onkin vain kuvitelmaa?
Ja kun ns.kuolee niin poistetaankin vaan siitä "harhasta" eikä ole oikeastaan ikinä ollutkaan täällä..Että ollaankin vain pikku pelinappuloita joillekin avaruuden isommille otuksille jotka pelaa meitä kuin me Simsiä? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Alkuperäinen kirjoittaja oletko miettinyt:
Ehkä me ei ollakaan oikeesti täällä.. ehkä tämä on vain harhaa kaikki, niinkuin mielikuvitus..

Tätä mäkin miettinyt, ehkä kaikki elävät "harhaa" ja kaikki onkin vain kuvitelmaa?
Ja kun ns.kuolee niin poistetaankin vaan siitä "harhasta" eikä ole oikeastaan ikinä ollutkaan täällä..Että ollaankin vain pikku pelinappuloita joillekin avaruuden isommille otuksille jotka pelaa meitä kuin me Simsiä? :D

Ehkä joku nauraa meille kun oikein sätkimme ja riuhdomme pelissä. Komediaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Jos sun edellinen elämä päättyi liian aikaisin? Ja synnyit uudelleen myös liian pian? Ei se silti tarkoita, että mikään olisi väärin tai sä et kuuluisi tänne. Näin vaan on käynyt.

Ja aika hilkulla oli, alkoiko tämäkään elämä.. Äidilläni oli kovia vuotoja alkuraskaudessa ja lääkärit olivat sitä mieltä että kesken menee. No eipä mennyt. Mutta kasvuni oli koko raskauden ajan kovin heikkoa, tarkkailussa oli äitini ja minä. Silti tänne synnyin mitoilla 48cm ja 2,8kg, yliajalla.

Miten ihmeessä se jeesus tai jumala voi oikeasti olla ainoa vaihtoehto minkäänlaisen pahanolon tai tyhjyyden poistamiseen? Oikeesti? Eikö ihminen voi olla ihan vain vastuussa itsestään ja itselleen, ilman että siihen pitää sotkea joku henkiolento?

Ja aika hilkulla oli, alkoiko tämäkään elämä.. Äidilläni oli kovia vuotoja alkuraskaudessa ja lääkärit olivat sitä mieltä että kesken menee. No eipä mennyt. Mutta kasvuni oli koko raskauden ajan kovin heikkoa, tarkkailussa oli äitini ja minä. Silti tänne synnyin mitoilla 48cm ja 2,8kg, yliajalla.

Sinuna mä lukisin edellisistä elämistä. Vaikket lukemastasi saisikaan vastausta kysymykseesi, saattaisit saada ymmärrystä tunteellesi ja siten keinoja jatkaa eteenpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja +:
kyllä se on AINA IHMINEN kun lähtee pois Jeesuksen luota. Jeesus rakastaa jokaista ihmistä! Sinunkin vuoksi hän kuoli ristillä ja sovitti kaikki syntisi.

Tää on hämärä minulle. Jumalahan keksi juonen johon Jeesuksella ei ollut valtaa? Juudas oli Juudas Jumalan tahdosta?

Yhteistyössä