Mikä on elämänne tarkoitus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hämmentynyt nainen.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hämmentynyt nainen.

Vieras
Missä piilossa hyvyytenne on?
Kutkuttaako sielunpohjaanne että pystytte kääntämään lähimmäisen sanat häntä itseään vastaan murtuneena?
Miksi jotkut haluaa olla ilkeitä ja nauttivat siitä että ovelasti saavat toisen tekemään vastoin tahtoaan asioita jotka tuntuvat pahalta kyseisestä henkilöstä?
Onko inhottavana olemisella jotain itselleen hyötyä?
Turtuuko siihen kiusattuna olemiseen helposti?
Mitä se on keneltäkään pois, jos yrittää parhaansa mukaan olla avulias joka tilanteessa?
Mikä on rajanne että jaksatte valittaa huonosta kohtelusta ja viedä asian eteenpäin oikeuden mukaiseen ratkaisuun?
Voiko tietämätön olla alistumaton vieraassakin paikassa?
Sekä kenelle jaatte hymynne joka päivä?

Alkuperäinen kirjoittaja Hämmentynyt nainen.:
Missä piilossa hyvyytenne on?
Ei se o piilossa, ihan tuon reilusti esiin sen mitä on annettavaa ja mieluusti sen teenkin. :)

Kutkuttaako sielunpohjaanne että pystytte kääntämään lähimmäisen sanat häntä itseään vastaan murtuneena?
Ei kutkuta. Miks kutkuttais?

Miksi jotkut haluaa olla ilkeitä ja nauttivat siitä että ovelasti saavat toisen tekemään vastoin tahtoaan asioita jotka tuntuvat pahalta kyseisestä henkilöstä?
Sen kun tietäis.

Onko inhottavana olemisella jotain itselleen hyötyä?
Mulle ei ainakaan.

Turtuuko siihen kiusattuna olemiseen helposti?
Turtuu, mut ei helposti. Kyllä se sattuu, se ei muutu.

Mitä se on keneltäkään pois, jos yrittää parhaansa mukaan olla avulias joka tilanteessa?
Ei se muilta ookaan, mut iteltä saattaa olla. Myös omasta edusta täytyy huolehtia, ihan itsensä takia.

Mikä on rajanne että jaksatte valittaa huonosta kohtelusta ja viedä asian eteenpäin oikeuden mukaiseen ratkaisuun?
Siinä vaiheessa, kun oma jaksaminen kärsii.

Voiko tietämätön olla alistumaton vieraassakin paikassa?
Kyllä kai. Omasta asenteesta kai se on enimmäkseen kiinni.

Kuka on etusijalla elämässänne?
Tärkeintä mun elämässä on mun poika, joten mä ite... Mun hyvinvoinnista kun on pojankin hyvinvointi kiinni. (vaikka mulla onkin mies ja pojalla isä)

Sekä kenelle jaatte hymynne joka päivä?
Miehelle ja pojalle ainakin. Ulkona liikuskellessa tutuille ja satunnaisille tuntemattomillekin, tilanteista riippuen.

Elämän tarkotusta on vaikee tiivistää... En tähän aikaan yöstä kykene pukemaan sitä sanoiks, vaikka oonkin pohtinut asiaa monet kerrat.