Yks, mitä en oo kovin montaa tavannut Suomessa, on Marlene. Tiiän tyttäreni lisäksi yhden...Oksa Elo on kans aika erikoinen...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tää ei oo erikoinen mut mun luokalla amk:ssa on tyttö nimeltä Anu Saukko.. et terveiset vaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:Petrus Pantteri (siis pantteri on toinen nimi, ei sukunimi)
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Alkuperäinen kirjoittaja maijon:Alkuperäinen kirjoittaja Sähköjänis:sihveri kulkee mun entisen bestiksen jätkäkaverin suvussa. jos he saavat pojan sen joksikin nimeksi tulee laittaa sihveri
Ei kai
![]()
Sihverihän on rikkalapio
Kihveli se täällä päin on...
Alkuperäinen kirjoittaja updown harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja lisko:Alkuperäinen kirjoittaja updown harmaillen:Ekana tulee mieleen Vuokko,Orvokki ja Teijo,jotka mulle oli uusia nimiä.
really?????
Juu`u. Muutamia vuosia sitten vasta törmäsin noihin nimiin. Koluissa ja työpaikoilla jne.nimet olleet "taviksia",Johannaa,Sannaa,Tiinaa jne.
Ai niin,ekassa työpaikassa pomo oli Atro,eli taas oli uus nimi mulle..
Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:Joskus törmäsin naiseen jonka nimi oli ja varmasti on Sadetta, aika kaunis nimi kyllä =) ja yksi erikoinen nimi taitaa olla Aleksiina, Alexiina tai Alexina En siis tiedä miten kirjoitetaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jaffa:Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Alkuperäinen kirjoittaja maijon:Alkuperäinen kirjoittaja Sähköjänis:sihveri kulkee mun entisen bestiksen jätkäkaverin suvussa. jos he saavat pojan sen joksikin nimeksi tulee laittaa sihveri
Ei kai
![]()
Sihverihän on rikkalapio
Kihveli se täällä päin on...
niin meilläkin päin!