Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:Luin ketjun läpi, ja ei voi kuin ihmetellä toisten rajoittunutta nimimaailmaa, kun ihan tavallisetkin nimet ovat muka outoja. Ihmetellä täytyy myöskin toisten erikoisuudetavoittelun määrää - niin kummallisia virityksiä tuolla on kans. Lisäksi ihmettelen myös joidenkin vanhempien luovuutta ja ihailen mainioita oivalluksia - saatanpa napata niidtä ideoitakin.
Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:Luin ketjun läpi, ja ei voi kuin ihmetellä toisten rajoittunutta nimimaailmaa, kun ihan tavallisetkin nimet ovat muka outoja. Ihmetellä täytyy myöskin toisten erikoisuudetavoittelun määrää - niin kummallisia virityksiä tuolla on kans. Lisäksi ihmettelen myös joidenkin vanhempien luovuutta ja ihailen mainioita oivalluksia - saatanpa napata niidtä ideoitakin.
Alkuperäinen kirjoittaja MeMyselfandIrene:Miiko Jeemu Maksimus...![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja maijon:Alkuperäinen kirjoittaja Sähköjänis:sihveri kulkee mun entisen bestiksen jätkäkaverin suvussa. jos he saavat pojan sen joksikin nimeksi tulee laittaa sihveri
Ei kai
![]()
Sihverihän on rikkalapio
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:kanteletar. tuli juuri yks päivä mun silmien eteeni kun kastettuja luin.
nimi oli näin : kanteletar lumpeenkukka...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tää ei oo erikoinen mut mun luokalla amk:ssa on tyttö nimeltä Anu Saukko.. et terveiset vaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tää ei oo erikoinen mut mun luokalla amk:ssa on tyttö nimeltä Anu Saukko.. et terveiset vaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti79:Paikallisessa ilmaisjakelulehdessä tänään: Ihana Havo (mies).
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:Jorunn
ei ruma mutta erilainen. =)
Alkuperäinen kirjoittaja maijon:Alkuperäinen kirjoittaja Sähköjänis:Alkuperäinen kirjoittaja alff:Alkuperäinen kirjoittaja jaffa:Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Alkuperäinen kirjoittaja maijon:Alkuperäinen kirjoittaja Sähköjänis:sihveri kulkee mun entisen bestiksen jätkäkaverin suvussa. jos he saavat pojan sen joksikin nimeksi tulee laittaa sihveri
Ei kai
![]()
Sihverihän on rikkalapio
Kihveli se täällä päin on...
niin meilläkin päin!
Niin on SIHVELI
niin myöskin täällä
oon kuullut myös puhuttavan rikka sihvelistä, ei sihveristä![]()
Riippuu ihan murteesta. Olen kyllä kihvelistäkin kuullut, mutta meilläpäin se on sihveri