V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei edes teinille sovi 160/alle 50! Itse olen 14 vee ja 160/54 ja olen kilpauimari että en ole edes lihava/tukeva! 160 senttisten pitä painaa 52-62kg..Äitini on sairaanhoitaja ja tietää jonkinverran asiasta..
mä oon 160 cm ja paino vaihtelee 47-49 kg. aika hyvä olo näin, 50 kg alkaa tuntua jo siltä että ahdistaa.
Pituutta 160 ja painoa 54kg ja liian lihava.49-50kg olis sopiva.olen pudottanut -28kg ja loput kilot on tiukassa![]()
Oon 160cm ja jotai 50-52kg oon. Toivoisin että olisin ehkä 47-49kg koska näyttää että oon tosi läski vaikka en oo mulla on vaan lantio aika iso Ja oon siis 11-vuotias
En kyllä ymmärrä miten jotkut mallit voi painaa niin kovin vähän. Siis että miten ne tekee sen? Itse olen 162 cm ja painan 57 kg ja silti oon mielestäni normaali ja ehkä hoikkakin. Mulla on lihasta sen tiedän, mutta samalla periaatella jos olisin malli minun pitäisi painaa jotain 42 kg... En käsitä, kuka oikeasti edes pitää sellaisesta vartalosta?