?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Häh? Miksi lasten on aloitettava päiväkoti jossakin iässä? Missä iässä aikuisten on mentävä päiväkotiin?
Alkuperäinen kirjoittaja siska:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Häh? Miksi lasten on aloitettava päiväkoti jossakin iässä? Missä iässä aikuisten on mentävä päiväkotiin?
Tässä ei varmaan kysytty tuleeko aloittaa päiväkoti?ymmärtäisin kysymyksen niin että JOS tulee aloittaa.
Itse sanoisin 1,6v-2v iässä. Meill lapset tuon ikäsinä mennyt ja kaikki sujunut hyvin. Ja aina mielummin päiväkotiin kuin PPH;lle.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Häh? Miksi lasten on aloitettava päiväkoti jossakin iässä? Missä iässä aikuisten on mentävä päiväkotiin?
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja siska:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Häh? Miksi lasten on aloitettava päiväkoti jossakin iässä? Missä iässä aikuisten on mentävä päiväkotiin?
Tässä ei varmaan kysytty tuleeko aloittaa päiväkoti?ymmärtäisin kysymyksen niin että JOS tulee aloittaa.
Itse sanoisin 1,6v-2v iässä. Meill lapset tuon ikäsinä mennyt ja kaikki sujunut hyvin. Ja aina mielummin päiväkotiin kuin PPH;lle.
Miksi mielummin pk:n kuin pph:lle
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Häh? Miksi lasten on aloitettava päiväkoti jossakin iässä? Missä iässä aikuisten on mentävä päiväkotiin?
siks kun siellä on mielettömän kivaa tekemistä pennuille.
Alkuperäinen kirjoittaja siska:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja siska:
Miksi mielummin pk:n kuin pph:lle
päiväkodissa koulutettu hlökunta, tilat suunniteltu (välineet) eri ikäisille lapsille. päiväkoti ei ole niin haavoittuva kuin pph-esim jos pph sairas lapset kärrätään muualla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Häh? Miksi lasten on aloitettava päiväkoti jossakin iässä? Missä iässä aikuisten on mentävä päiväkotiin?
siks kun siellä on mielettömän kivaa tekemistä pennuille.
Mutta en silti tiedä yhtään lasta, joka valitsee mieluummin päiväkodin kuin oman kodin. Omakin lapsi on ollut päiväkodissa ja ihan ok enkä ole kiihkoilija puoleen enkä toiseen.
Alkuperäinen kirjoittaja siska:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Häh? Miksi lasten on aloitettava päiväkoti jossakin iässä? Missä iässä aikuisten on mentävä päiväkotiin?