V
vieras vieraampi vierain
Vieras
Harmaana seurannut että on ilmestynyt monenmoisia mustia tännekin, mikä siis on sinun mielestäsi huonoin nimimerkki mihin täällä olet törmännyt? ja miksi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen ap ap;28075839:en siis tarkoita henkilöä nimimerkin takana vaan itse nimimerkkiä.
samaa katsoin minäkin että porukka saisi mennä opiskelemaan sisälukutaitoa.Haha, täällä ainakin osataan toi sisälukutaito
Kukaan ymmärtänyt kysymystäsi.
samaa katsoin minäkin että porukka saisi mennä opiskelemaan sisälukutaitoa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Määa;28075878:No mä en nyt muista sitä nikkiä, joten voiko se sit niin huono ollakaan. Mutta joku oli sellainen, että se oli jo nikkinä niinku vastaus johonki kysymykseen. Esim. joku "voi herranen aika sentään" tai joku "et oo tosissas". Siis sen kun näki tossa viimeisenä vastauksena, niin aina oletti että nyt siellä aloittaja saa kuraa niskaan.
joo, sehän se olikinAinakin "Kiviäkin kiinnostaa" (olikohan se noin) saa miut ajattelemaan että se tosiaan on vastaus ketjun aloittajan kysymykseenSekään tosin ei miusta ole huono nimimerkki.
En tiedä huonoimmasta, mutta tykkään niistä, joissa luovuus kukkii. Muistaakseni oli joku Saksassa asuva mamma, jolla oli nikkinä homo heidelbergensis vai miten se menikään kuvaamaan paikkakunnalla asuvaa ihmistä ja sitten oli joku kuollut kissa ei haise vai mikä se oli?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28077969:Huonoimpia nikkejä on ne, joita valtaosa ei opi koskaan lukemaan/kirjoittamaan oikein. Kuten nyt vaikkapa Lilii.
Minun nimimerkkini on varmaan huonoin, koska pelkästään sen perusteella minua on vaikea ottaa tosissaan, jos joskus satun olemaan vakavissani.