Kerrankin listoilla.
Kiitos ja anteeksi![]()
Nyt ei enää kenenkään kirjaimet mene sekaisin. Päivitin itseni
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kerrankin listoilla.
Kiitos ja anteeksi![]()
Nyt ei enää kenenkään kirjaimet mene sekaisin. Päivitin itseni![]()
Nyt ei enää kenenkään kirjaimet mene sekaisin. Päivitin itseni![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28077969:Huonoimpia nikkejä on ne, joita valtaosa ei opi koskaan lukemaan/kirjoittamaan oikein. Kuten nyt vaikkapa Lilii.
joillakin on kuitenkin mielikuvitusta keksiä itselleen musta nikki, niin ei tarvi harmaana hiirulaisena aukoa päätään:xmas:Scalett, luulee olevansa joku tuulen viemää prinsessa.
http://tv1.yle.fi/sites/tv1.yle.fi/files/toisenlaiset_sonja.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;28077988:aikakaukanatäydellisestä on toinen tällainen.
Sitten se joku vapahtaja ja suluissa jotain on ärsyttävä, kun en tajua, mikä idea siinä nikissä on ja kuka se on ennemmin ollut.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28077969:Huonoimpia nikkejä on ne, joita valtaosa ei opi koskaan lukemaan/kirjoittamaan oikein. Kuten nyt vaikkapa Lilii.
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;28078755:No niin tämä juuri. Hän näköjään tunnistikin jo itsensä.Tirnanuukki.![]()
Öööh, kyllä, mutta tarkoitatko, että nikki ei saisi olla oivaltava? Siis jos asuu niillä main minkä mukaan jokin löytö nimetty? Ainakin toivon, ettei kukaan ota nikikseen mitään esi-ihmistä, koska henkisesti muistuttaa sellaista. Vai onko nikki useimmille vain jokin sana ilman mitään harkintaa tai taustamerkityksiä?
VittumaisenVeikee olin kunnes kukkahattutädit konahti mun nikistä rollien modeille kun siinä oli ruma sana.
Alkuperäinen kirjoittaja Määa;28075878:No mä en nyt muista sitä nikkiä, joten voiko se sit niin huono ollakaan. Mutta joku oli sellainen, että se oli jo nikkinä niinku vastaus johonki kysymykseen. Esim. joku "voi herranen aika sentään" tai joku "et oo tosissas". Siis sen kun näki tossa viimeisenä vastauksena, niin aina oletti että nyt siellä aloittaja saa kuraa niskaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;28094061:No kyllä.![]()
Kiitos. Selvisi sitten mullekin ettet olekaan Lilli Lisänimetön![]()