Mikä on mielestäsi palstan typerin nimimerkki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja småfolk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Ketä olen nyt henkilökohtasesti haukkunut sitten?
Nikki GangBang on mauton, ja jos oisin mode, oisin asiaan puuttunut jo ajat sitten.
Ei mulla muuta. Ikävää että täällä on modeja jotka ei osaa englantia.

Kyllähän sä tuolla jotakuta ääliöksi haukuit. Että semmosta.

Eiköhän kuitenkin ole jonkinlainen sananvapaus olemassa, että tuskin lienee kenenkään nokkaa kutisee jonkun nikki. Tosiaankin ihme porukkaa täällä.

Voi hyvän tähen mikä sota on taas kerran akkojen välillä käynnissä... ja suoraan sanoen täysin mitättömästä aiheesta. Akat vaan HALUAVAT nipottaa, tapansa mukaan. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Normaalielämässä raiskaus? just joo...
Sillä onko se jonkun alistamista tai ei, ei ole merkitystä eikä sillä onko se tasa-arvoista.

Juuh pieni varoituksen sana Lunatic, ei pidä ruveta henkilökohtaisesti toisia haukkumaan. =)

Ketä olen nyt henkilökohtasesti haukkunut sitten?
Nikki GangBang on mauton, ja jos oisin mode, oisin asiaan puuttunut jo ajat sitten.
Ei mulla muuta. Ikävää että täällä on modeja jotka ei osaa englantia.

Mä osaan ainaki sen verran enkkua et sun nikki on niin sopiva sun persoonaan

GangBang.. sulla on profiilissa joukko vauvoja ja nikkinä joukkoraiskaus/pano. Helkkarin oksettavaa.. koita nyt vaihtaa jompikumpi,, ennenku tänne saadaan modet jotka osaa englantia.

Sulla on kans ollut yököttäviä asioita profiilissas eli katso eka peiliin jookos?

Alkuperäinen kirjoittaja äitee:
;) Noh, musta noi eetun äiti -87 tai äippä83 on ihan ok, tuleepahan jotain taustaakin siinä samassa :)

eetun äiti -87 ja Eemin äiti-87 menee varmasti monella sekasi. eikä ois ensimmäinen kerta ku melkein samanlaiset nikit sekottuu.

Yhteistyössä