Tuossa se raja mielestäni aikalailla menee, itselläni oli n. 50 km ja kyllä se siinä vaiheessa tuntui pitkältäAlkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:no ehkä se raja menee jossain 70km kohdalla...mun mielestä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tuossa se raja mielestäni aikalailla menee, itselläni oli n. 50 km ja kyllä se siinä vaiheessa tuntui pitkältäAlkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:no ehkä se raja menee jossain 70km kohdalla...mun mielestä
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:saako noista synnytysreissuista muuten kelasta matkakorvausta? onhan se aika pitkä jos 500km on matkaa synnyttämään.
Alkuperäinen kirjoittaja Mutteri:Riippuu miten kiire on synnyttämäänvoi se kilometrikin jossaintapauksesa olla liian pitkä matka.
Mulle tuli lanssikyydistä vain lasku kotiin, 9?omavastuu.Alkuperäinen kirjoittaja maijon:Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:saako noista synnytysreissuista muuten kelasta matkakorvausta? onhan se aika pitkä jos 500km on matkaa synnyttämään.
Kyllä saa. Ambulanssikyydistä se korvaa melkein koko summan. Ja oman auton käytöstä jonkunverran. Pitääkin käydä kysymässä, että miten ne mulle korvailee, kun ambulanssilla menin ja omalla tulin.
Alkuperäinen kirjoittaja maijon:Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:saako noista synnytysreissuista muuten kelasta matkakorvausta? onhan se aika pitkä jos 500km on matkaa synnyttämään.
Kyllä saa. Ambulanssikyydistä se korvaa melkein koko summan. Ja oman auton käytöstä jonkunverran. Pitääkin käydä kysymässä, että miten ne mulle korvailee, kun ambulanssilla menin ja omalla tulin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No kyllä tämä 3km alkaa tuntua jo pitkältä matkalta kun ennen oli 300m ja silti lapsi syntyi välittömästi kun pääsin synnärin ovesta sisään. Lapsivedet meni ja sen että puin vaatteet ja keräsin kamppeet (yksi supistus ehti tulla kotona) ja mies vei autolla sairaalaan eli en todellakaan viivytellyt. Jos ois asuttu jo täällä niin autoon ois tullut.