Mikä on paras kaupungin osa asua riihimäellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Riihimäelle muuttava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Riihimäelle muuttava

Vieras
Hei!
Etsimme asuntoa Riihimäeltä,mikä on paras paikka asua Riihimäellä ja miksi juuri se paikka?Meillä on ehtona se,että kaupat ja koulut lähellä,niin minne päin Riihimäkeä kannattaisi silloin muuttaa?

Eihän Vanhan Peltosaaren alueella ole mitään palveluja eikä Patastenmäessä,kun kävimme niissä katsomassa omakotitaloa ja kouluun pitkä matka.
Eikö ole mitään muuta paikkoja Riihimäellä missä olisi lyhyt matka kouluun ja kauppaan ja omakotitalo aluetta?

...petsamo, tienhaara---kauppoja ei juuri omakotialueilta Riksussa löytyne ja palvelut on keskitetty näihin markettihirviöihin... Haapahuhdan koulua voin lämpimästi suositella kyllä, ja näiltä alueilta sinne lapset kulkee. Ja onhan tossa yks kauppakin melko lähellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
En suosittele muuttamaan Riihimäelle, ennemmin tosiaan Hyvinkäälle.

mä suosittelen mielummin rixua kuin hyvinkäätä

No mä olen asunut Riihimäellä ja siksi en tosiaan suosittele sitä kenellekään.

mä taas olen asunut hyvinkäällä..nyt rixussa =)

Alkuperäinen kirjoittaja siellä asunut:
mutta koulutilanne kannattaa tarkistaa---on käsittääkseni han tukossa se alue....ja lapset Peltosaareen kouluun...

Joo koulutilanne on nyt huono,peltsin koulu ei ole kovin hyvä.Mun 5 lasta on jokainen ollut siellä ja siellä sattuu ja tapahtuu.

Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen asunut sekä Riihimäessä että nyt ONNEKSI Hyvinkäällä. Ja siis Hyvinkää parempi, sentään kaupunki eikä käpykylä.

kyllä tuo hyvinkää on aika kuppanen kylä... :whistle:

No kerroppa mitä Riihimäellä on sellaista mitä ei löydy Hyvinkäältä?

Yhteistyössä