Mikä on paras myyntipaikka vauvanvaatteille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rokkivosu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rokkivosu

Vieras
Meneekö huutiksessa vaatteet miten kaupaksi? Yksitellen vai paketteina?
Hirvee homma vaan alkaa kuvaamaan...
kirppareilla ei tunnu kauppa käyvän ja mun pitäis saada kaapeja tyhjättyä :/

Mä käyn itse joka viikko kirppiksellä.

Huutista käytän harvemmin, kun Itella nappaa niin suuren hinnan postituksesta tai sitten niistä vaatteista pyydetään jo valmiiksi ihan mielettömät summat.

Itse ostaisin mieluummin paketteina, mutta se vaatii sen, että paketti myydään koossa 86 cm eikä 80-86, sillä koko 80 on jo meille pieni...lisäksi KAIKKIEN vaatteiden pitäisi olla saman tyylisiä, esim. mä tykkään h&m ja lindex-lastenvaatteista.

Eli mä suosittelen kirppistä
:D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en jaksanu myydä,ni vein suoraan konttiin.

Jaa niin minne?

kierrätykseen. Kontti on täällä sen paikan nimi :)

mulle kelpais rahakin noista kun niitä on aika helkkaristi :D
Oon joitain lahjoittanut pois ja joitain myyny suoraan kaverille mutta vielä olis varmaan kolme jätesäkillistä tavaraa :o

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Mä käyn itse joka viikko kirppiksellä.

Huutista käytän harvemmin, kun Itella nappaa niin suuren hinnan postituksesta tai sitten niistä vaatteista pyydetään jo valmiiksi ihan mielettömät summat.

Itse ostaisin mieluummin paketteina, mutta se vaatii sen, että paketti myydään koossa 86 cm eikä 80-86, sillä koko 80 on jo meille pieni...lisäksi KAIKKIEN vaatteiden pitäisi olla saman tyylisiä, esim. mä tykkään h&m ja lindex-lastenvaatteista.

Eli mä suosittelen kirppistä
:D

Taidan ootella et naapurikaupunkiin tulee seuraavan kerran suurkirppis ja meen sinne myymään. Itsepalvelukirppiksellä ei tunnu menevän nyt mikään. Ja hirveesti sotkevat nyt niitä tavaroita noi venakot...

Yhteistyössä