S
suositelkaa
Vieras
En oo pitkään aikaan ostanut kun taas viimeksi alkoi niin ällöttään kun siellä oli niitä ruodon palasia seassa :X Onko mitään tonnikalaa missä ei nuita ruotoja ole?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja MirriX:Itse olen ostanut Rainbown tonnikalapaloja vedessä, ja olen ollut tyytyväinen.
Alkuperäinen kirjoittaja hkh:Alkuperäinen kirjoittaja MirriX:Itse olen ostanut Rainbown tonnikalapaloja vedessä, ja olen ollut tyytyväinen.
nämä mutta öljyssä!tosi isoja paloja!! nam nam
Alkuperäinen kirjoittaja MirriX:Niin ja tonnikalahiutaleiden seasta merkistä riippumatta löytyy usein kaikkea epämääräisen näköistä.
Alkuperäinen kirjoittaja hkh:Alkuperäinen kirjoittaja MirriX:Itse olen ostanut Rainbown tonnikalapaloja vedessä, ja olen ollut tyytyväinen.
nämä mutta öljyssä!tosi isoja paloja!! nam nam
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja MirriX:Niin ja tonnikalahiutaleiden seasta merkistä riippumatta löytyy usein kaikkea epämääräisen näköistä.
Entäs nuo palat,niissäkö ei ole ruotoja ym.?Mulla on tainnutkin aina muuten olla nuita hiutaleita...