Mikä on pelottavin/traumaattisin muisto lapsuudestasi/nuoruudestasi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hieman hukassa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pääosin lapsuus ihana:) kotona nääs...Erään kerran talvella, lähdin hakemaan isosiskoani kaverilta.Naapuri kadulta.Oikaisin pienehkön "metsän"läpi ja siellä kaksi tuttua tyttöä,siskoni kavereita,tulivat ja sitoivat mut puuhun....Siskoni luulin olevani heidän kanssaan.Eivät laskeneet menemään,pelottelivat....pissahätä iski ja itku,pelko...en unohda koskaan....Ikuiset traumat!!!Terveiset teille,Nina ja Päivi.....raiskaus 15v.myöskin..

Tän olen kertonut ennenkin, mutta...

Se kun olin 7-8-vuotiaana naapurissa leikkimässä ja äiti soitti sinne. Naapurin rouvalta oli ihan normaalilla äänellä pyytänyt mua puhelimeen ja kun menin, alkoi huutaa hysteerisesti että tule heti kotiin, isäsä tappaa. Ja siellä siis vastassa molemmat käytävällä, isä äidin takana ja äiti tosiaan myöhemmin sanoi että isä oli pitänyt puukkoa äidin selkää vasten.

On noita muitakin, pahempiakin. Yhtenä asiana muista sen kun jossain vaiheessa pitkään kestäneen hakkaamisen jälkeen (läksyjen yhteydessä, nekin piti osata kerrasta ), aloin itse sanomaan isälle että nyt mulle pitää antaa selkään, en osaa laskea tätä laskua. Matikka oli mulle vaikein ja sen ansiosta tuli päivittäin remmistä. Mutta niin, asiaan. Se tajuaminen sitten vähän isompana kuinka alistettu sitä onkaan ollut kun noin pitkälle on mennyt...

Mutta se tunne, kun juoksin itkien kotiin sieltä naapurista. Sitä en unohda ikinä ja se on ensimmäinen asia mikä tulee mieleen kun tällaista kysytään.

:hug: :hug: :hug: Kaikille jotka on joutuneet kokemaan kurjia!!

Ensin ajattelin, että ei ole mitään mutta muistin sitten...

Olin 13v kun äitini meni uudelleen naimisiin ja tämän uuden miehen veli oli jotain lähempänä 60v oleva mies ja aina ollut yksin. Asuikin äitinsä kanssa. Hän sitten alkoi jotenkin likistellä. Se oli aluksi sellaista harmittomaksi verhottua eli ihan muiden kuullen sanoi, että "siinä vasta nätti tyttö" ja muuta tälläistä. Mutta jokin siinä ahdisti minua. Sitten eräissä häissä yriti koko ajan ottaa minusta kuvaa ja lopulta onnistui. Seuraavissa juhlissa näytti, että kuva on hänen rahapussissaan.

Kerran pääsi sitten lähentelemään. Yritti puristella tisseistä ja litisti minua seinää vasten. Olin silloin 15v suunnilleen. Olin aivan kauhuissani ja pyrin vain miestä pakoon, mutta en uskaltanut sanoa kenellekään eikä siellä silloin ollut aikuisiakaan.

Kerroin äidilleni vasta, kun olin jo aikuinen ja pikkusiskoni alkoi tulla likemmäs 10v ikää. Ajattelin, että äitini on hyvä tietää millainen se miehensä veli on. Ensin äitini sanoi, että olen kuvitellut tai nähnyt unta tms. Eli kielsi kaiken eikä uskonut. Onneksi olin jo tosiaan aikuinen ja ihan sataprosenttisen varma,että mitä oli tapahtunut ja että en kuvitellut niitä. Äitinikin lopulta uskoi. Siskolleni se ukko ei tehnyt ikinä mitään ja on nyt jo kuollut.

Karmeaa oli.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:
Ensin ajattelin, että ei ole mitään mutta muistin sitten...

Olin 13v kun äitini meni uudelleen naimisiin ja tämän uuden miehen veli oli jotain lähempänä 60v oleva mies ja aina ollut yksin. Asuikin äitinsä kanssa. Hän sitten alkoi jotenkin likistellä. Se oli aluksi sellaista harmittomaksi verhottua eli ihan muiden kuullen sanoi, että "siinä vasta nätti tyttö" ja muuta tälläistä. Mutta jokin siinä ahdisti minua. Sitten eräissä häissä yriti koko ajan ottaa minusta kuvaa ja lopulta onnistui. Seuraavissa juhlissa näytti, että kuva on hänen rahapussissaan.

Kerran pääsi sitten lähentelemään. Yritti puristella tisseistä ja litisti minua seinää vasten. Olin silloin 15v suunnilleen. Olin aivan kauhuissani ja pyrin vain miestä pakoon, mutta en uskaltanut sanoa kenellekään eikä siellä silloin ollut aikuisiakaan.

Kerroin äidilleni vasta, kun olin jo aikuinen ja pikkusiskoni alkoi tulla likemmäs 10v ikää. Ajattelin, että äitini on hyvä tietää millainen se miehensä veli on. Ensin äitini sanoi, että olen kuvitellut tai nähnyt unta tms. Eli kielsi kaiken eikä uskonut. Onneksi olin jo tosiaan aikuinen ja ihan sataprosenttisen varma,että mitä oli tapahtunut ja että en kuvitellut niitä. Äitinikin lopulta uskoi. Siskolleni se ukko ei tehnyt ikinä mitään ja on nyt jo kuollut.

Karmeaa oli.

Voi ei :hug: Äidin uusi miesystävä eron jälkeen harrasti tuota samaa, eikä muakaan uskottu :/ Keksi vielä ihan uskomattomia juttuja...

Se kai kun kaverini isäpuoli makasi rappusten alla verissään, veri oli tullut päästä lammikoksi. Oli kaatunut portaissa humalassa ja hän kuoli myöhemmin sairaalassa ensin oltuaan aivokuolleena. Tämä oli vappuna 90 luvun alussa ja itse olin 8-9 vuotias.

Yhteistyössä