mikä on ratkaisu tähän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fun?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No tää asunto on keski-uudellamaalla ja ok-talo on 120m2. lainakustannukset kuussa on 1500e ja sit vielä muut laskut päälle noin + - 1000e. yhteiset tulot on siinä 3000e/kk. Vai natisenko mä turhasta?... Mutta kun ei tota ylimäärästä jää hirveesti ruokaostosten jälkeen..

Natiset turhasta. Meillä tulot 1500 yhteensä, vuokra 700 ja siihen laskut. Saa tarkkaan miettiä mitä ostaa ruokakaupasta.

Onko laina molempien nimillä? Jo on, niin emäntä voi kävellä sinne pankkiin ittekki huudattamaan niitä tätejä = tinkaamaan lainaa. Samalla reissulla käy kilpailijoillaki. Otat vaan kotoota kaikki tarvittavat paperit mukaan.
Ku ukkos näkee hyödyt mustaa/valkosella, niin luulis virren muuttuvan...

Alkuperäinen kirjoittaja työtön:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No tää asunto on keski-uudellamaalla ja ok-talo on 120m2. lainakustannukset kuussa on 1500e ja sit vielä muut laskut päälle noin + - 1000e. yhteiset tulot on siinä 3000e/kk. Vai natisenko mä turhasta?... Mutta kun ei tota ylimäärästä jää hirveesti ruokaostosten jälkeen..

Natiset turhasta. Meillä tulot 1500 yhteensä, vuokra 700 ja siihen laskut. Saa tarkkaan miettiä mitä ostaa ruokakaupasta.

No ootko ite töissä? meillä kun 2 ihmistä on töissä ja silti ei tahdo jäädä käteen mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Onko laina molempien nimillä? Jo on, niin emäntä voi kävellä sinne pankkiin ittekki huudattamaan niitä tätejä = tinkaamaan lainaa. Samalla reissulla käy kilpailijoillaki. Otat vaan kotoota kaikki tarvittavat paperit mukaan.
Ku ukkos näkee hyödyt mustaa/valkosella, niin luulis virren muuttuvan...

pitäsköhän mun tehä näin? huutoa siitä tulee katotaan vaan mutta mä haluun että tilanne muuttuu.

ja joo, mun mies on jääräpää pirulainen, se ei pankista luovu vaikka aseella osottais...:(