Mikä on sinusta vaunuissa/rattaissa "juppimerkki"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Greippi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Greippi

Vieras
Toisen ketjun innoittamana on pakko kysyä, että mitä vaunumerkkiä pidätte ns. juppimerkkinä ja pidättekö mitään? Ekan kerran kuulin, että joku pitää Emmaljungaa sellaisena. Mitä mieltä?

Mä en tiedä vaunumerkeistä oikeastaan mitään, mutta joskus katsoin niitä kolmipyöräisiä tuplarattaita, joihin saa vauvan sinne alas. Ja ne oli kivan näköiset, mutta tosi suolaisen hintaiset!! Mikähän se merkki oli?

Mä en edes tiedä mitä kaikkia merkkejä on! Mulle on ihan sama mitä merkkiä ihmiset ostavat, mutta välillä ihmettelen miten joku on voinut ostaa just esim. jotkut vaunut joista näkee jo kilsan päähän et ne on ihan p*skat!

Ei kyllä ole koskaan tuollaista tullut itsellä mieleen. Kaikilla kolmella olen käyttänyt kyllä Emmaljungia, mutta mun mielestä ovat ihan perusvaunut. Niin ja kaikilla on ollut ne samat vaunut, mutta myydessäni ne olivat edelleen kuin uudet.

Alkuperäinen kirjoittaja vähän ohi..:
Mä en tiedä vaunumerkeistä oikeastaan mitään, mutta joskus katsoin niitä kolmipyöräisiä tuplarattaita, joihin saa vauvan sinne alas. Ja ne oli kivan näköiset, mutta tosi suolaisen hintaiset!! Mikähän se merkki oli?

Phil&Teds

phil&teds =)

Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miks just Emmaljunga?

Hinnan takia? En minä tiedä. Minusta Emmaljunga ei todellakaan ole mikään juppimerkki.

Ne on halvimmasta päästä.

No eivät Emmaljungat nyt halvimmasta päästä ole, eikös ne liiku jossain 700-800 euron hujakoilla? Halvat vaunut ovat jotain 200-300 euroa.

Phil&Teds

Juu, just tämä :) Nää vois olla "juppi-vaunut", ainakin hinnan puolesta.

Alkuperäinen kirjoittaja just:
Miks just Emmaljunga?

Hinnan takia? En minä tiedä. Minusta Emmaljunga ei todellakaan ole mikään juppimerkki.

Ne on halvimmasta päästä.

No eivät Emmaljungat nyt halvimmasta päästä ole, eikös ne liiku jossain 700-800 euron hujakoilla? Halvat vaunut ovat jotain 200-300 euroa.

eli juppivaunua ei tida hinnasta tunnistaa?

Emmaljunga on vaunujen Reimatec. Parhaat äidit äidit käyttää niitä, viis siitä kuka ne maksaa, isovanhemmat vai joku muu. Pääasia, et omistaa sellaiset.

Hmm, minä en taida tuntea kuin kaksi äitiä, joilla on Emmaljungat. Voi siis olla, että tunnen vain huonoja äitejä, jotka kuljettavat pilttejään vaikkapa Teutonioissa, Brioissa ja Hartaneissa ; )

Yhteistyössä