K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mä:taas lisäisin noi Maclarenit siihen trendilistaan, tai ainakin olivat suuressa huudossa jokin vuosi sitten. En kyllä tajua, miten niillä maalla liikkuu paremmin kuin esim. phil&teds rattailla.
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Jaa, mitähän meillä ei olisi ollut, kun on ollut yhteensä 13 rattaat ja vaunut.
Hartan, Teutonia, Maclaren; Brio Pony jnejne. Asutaan sen verran maalla, että ns. trendimerkit eivät meille sovellu.
Alkuperäinen kirjoittaja Mä:taas lisäisin noi Maclarenit siihen trendilistaan, tai ainakin olivat suuressa huudossa jokin vuosi sitten. En kyllä tajua, miten niillä maalla liikkuu paremmin kuin esim. phil&teds rattailla.
Alkuperäinen kirjoittaja ok:Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Jaa, mitähän meillä ei olisi ollut, kun on ollut yhteensä 13 rattaat ja vaunut.
Hartan, Teutonia, Maclaren; Brio Pony jnejne. Asutaan sen verran maalla, että ns. trendimerkit eivät meille sovellu.
Koska sulla on oin monista vaunuista kokemusta, mitä merkkiä suosittelisit myöskin "ei-keskustassa" asuvalle?
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja Mä:taas lisäisin noi Maclarenit siihen trendilistaan, tai ainakin olivat suuressa huudossa jokin vuosi sitten. En kyllä tajua, miten niillä maalla liikkuu paremmin kuin esim. phil&teds rattailla.
olisivatkohan hankittu kaupunkikäyttöön tai reissuja varten? meillä kahdetkin tuollaiset ja kätevästi niillä liikkuu kaupungilla ja on helppo ottaa mukaan vaikka lentokoneeseen.
Ja siis sateenvarjoina loistavat, pistäisin kanssa trendilistalle.
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja Mä:taas lisäisin noi Maclarenit siihen trendilistaan, tai ainakin olivat suuressa huudossa jokin vuosi sitten. En kyllä tajua, miten niillä maalla liikkuu paremmin kuin esim. phil&teds rattailla.
olisivatkohan hankittu kaupunkikäyttöön tai reissuja varten? meillä kahdetkin tuollaiset ja kätevästi niillä liikkuu kaupungilla ja on helppo ottaa mukaan vaikka lentokoneeseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja Mä:taas lisäisin noi Maclarenit siihen trendilistaan, tai ainakin olivat suuressa huudossa jokin vuosi sitten. En kyllä tajua, miten niillä maalla liikkuu paremmin kuin esim. phil&teds rattailla.
Niin se varmaan on. Käytöstä mulla ei mitään hajua, kun itellä ei kokemusta.
Hei muuten, trendilistalle kanssa ne Stokken erikoisen näköset vaunut, en nyt muista niitten nimeä, mutta ei Stokkella varmaan enempää vaunuja oo ku ne yhdet...?
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja Mä:taas lisäisin noi Maclarenit siihen trendilistaan, tai ainakin olivat suuressa huudossa jokin vuosi sitten. En kyllä tajua, miten niillä maalla liikkuu paremmin kuin esim. phil&teds rattailla.
Hei muuten, trendilistalle kanssa ne Stokken erikoisen näköset vaunut, en nyt muista niitten nimeä, mutta ei Stokkella varmaan enempää vaunuja oo ku ne yhdet...?
No ne laitetaan listalle ilman muuta.
On muuten harvinaisen kamalan näköiset kärryt ; )
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Hartanilla ja Teutonialla on todella hyvä lenkkeillä ja ovat aika kapeita kevyitäkin, siis esim. Teutonian kuomurattaat. Ilmakennorenkaat ovat aivan mahtavat kelillä kuin kelillä.
Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja Mä:taas lisäisin noi Maclarenit siihen trendilistaan, tai ainakin olivat suuressa huudossa jokin vuosi sitten. En kyllä tajua, miten niillä maalla liikkuu paremmin kuin esim. phil&teds rattailla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Hartanilla ja Teutonialla on todella hyvä lenkkeillä ja ovat aika kapeita kevyitäkin, siis esim. Teutonian kuomurattaat. Ilmakennorenkaat ovat aivan mahtavat kelillä kuin kelillä.
Mä sit taas liputan ehdottomasti ilmakumipyörien puolesta maalla!
Alkuperäinen kirjoittaja Poppinen:Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:Alkuperäinen kirjoittaja Mä:taas lisäisin noi Maclarenit siihen trendilistaan, tai ainakin olivat suuressa huudossa jokin vuosi sitten. En kyllä tajua, miten niillä maalla liikkuu paremmin kuin esim. phil&teds rattailla.
Nämä vai?
![]()
On kyllä tosi scifit
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Hartanilla ja Teutonialla on todella hyvä lenkkeillä ja ovat aika kapeita kevyitäkin, siis esim. Teutonian kuomurattaat. Ilmakennorenkaat ovat aivan mahtavat kelillä kuin kelillä.
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Hartanilla ja Teutonialla on todella hyvä lenkkeillä ja ovat aika kapeita kevyitäkin, siis esim. Teutonian kuomurattaat. Ilmakennorenkaat ovat aivan mahtavat kelillä kuin kelillä.
Ja minä. Ei nuo ilmakumit puolla minnekään ja läpi pääsee melkein mistä vaan. Oli lunta tai hiekkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Hartanilla ja Teutonialla on todella hyvä lenkkeillä ja ovat aika kapeita kevyitäkin, siis esim. Teutonian kuomurattaat. Ilmakennorenkaat ovat aivan mahtavat kelillä kuin kelillä.
Miksi? Minusta on silkkaa plussaa, ettei tarvitse pumpata. Yhdet kolmipyöräiset oli, joissa oli pumpattavat renkaat ja ne puolsivat aina johonkin suuntaan, kun renkaissa oli eri paineet.