Mikä on tällainen mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lilli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Lilli"

Vieras
Olen siis sinkku ja käyn aina joskus yhden miehen kanssa ulkona. Siis käymme sellaisissa luontopoluilla ja koska ollaan pitkä matka niin otan aina eväät mukaan. Olemme käyneet ainakin jo viisi kertaa pitkillä päivämatkoilla ja tuntuu, että mies ei voi koskaan ottaa mitään evästä mukaan. Minä otan makkarat, voileivät ja juomat. Olen pyytänyt, että jos joskus mieskin ottaisi jotain mukaan, mutta aina sama juttu, että ei mitään. Mies on aina kauhean nälkäinen ja niinpä hän syö melkein kaikki mitä minulla on mukanani. Olen pyytänyt, että hän voisi ottaa myös jotain syötävää mukaan, mutta aina sama juttu..ei koskaan mitään. Käy aina minun repullani. En kehtaa sanoa aikuisille miehelle, että "älä syö nyt kaikkia mun eväitäni". Minua ottaa tilanne päähän, kun olen itse päätoiminen opiskelija ja pienillä rahoillani ja mies on hyvässä työssä. Minusta hänkin voisi ottaa joskus jotain mukaan ja tarjota myös.

Joskus mies käy asunnollani kylässä ja sama juttu..aina käymässä jääkaapillani. Kuitenkin kun käyn hänen luonaan, hän syö itse tekee esim. voileipää, mutta ei koskaan tarjoa mitään. (itse olen taas saanut kasvatuksen, että en kehtaa toisen kodissa syödä mitään, jos ei tarjota esim. mennä toisen jääkaapille)
No en minä hänen ruokiensa perään ole.. Haluaisin vaan vastavuoroisuutta ja hieman huomaavaisuutta, että olisi hieman toisinkinpäin.

Hän on mies jolla ei ole käytöstapoja. Ei toisen ruokia noin vain syödä, sen pitää olla vastavuoroista.
Niin kauan hän tekee niin kunnes sinä pistät stopin, miksi hän toisi eväitä kun kerran sinä tuot aina ja annat hänen syödä ne! Kasvata nyt pallit jostain (kuvainnollisesti siis) ja sano että nämä on mun eväät, sinä et niitä syö. Tai sitten et ota lainkaan eväitä, ilmoita että nyt on sun vuoro, etkä sitten oikeasti ota eväitä mukaan. Muista vain itse syödä hyvin ennen koska voit jäädä ilman sapuskaa...

[QUOTE="vieras";23703602]outo, mahdollisesti pihi.

Syö tukevasti ennen lähtöä, äläkä ota eväitä. Katos kuinka naama sitten menee![/QUOTE]

Ja ennen kuin pyydät miestä käymään, jätä jääkaappiin vain valo.

mä ottaisin vaan pari fitness patukkaa ja yhen tripin tjt mukaan ens lenkille j amuusuttasin ne tyytyväisenä sen nenän edesssä niitä näitä jutellen :)..ja toi kuulostaa hieman oudolta kyllä tuo kaveri..

[QUOTE="Lilli";23703789]Ei aina tarvitse olla seksiä, jos nainen ja mies on tekemisissä keskenään :) Voi olla vaan kaveruuttakin.[/QUOTE]

Älä. Ja näköjään ruokintalinjakin pelaa.

Juu, pummi tollainen on. Syö tosiaankin ennenkuin lähdette seuraavan kerran ulkoilemaan. Tai jos otat evästä, otat vaan yhden leivän ja syöt sen itse. Jos se alkaa vinkua, niin sanot että tästälähtien kumpikin ottaa omat eväänsä. Sinulla ei ole varaa ruokkia kuin itsesi.
Sama juttu kun hän on luonasi vierailluilla.
Kiellät menemästä kaapeillesi, sanot että sulla on niin vähän ruokaa ja rahaa, että jos haluaa syödä luonasi tuo tullessaan ruokaa. Tai sitten menette kauppaan ja hän osallistuu kauppakuluihin, muuten ei tipu safkaa.

Yhteistyössä