Mikä on tämä fun2Cell joka lähettelee mulle maksullisia viestejä????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Johan on markkinat!!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Johan on markkinat!!!!

Vieras
Onko teillä tietoa? Mihinkään en ole liittynyt tai tilannut taustakuvia tms ja joulukuusta lähtien olen saanut 2-4 viestiä kuukaudessa jossa pyydetään osallistumaan kilpailuun joka maksaa 20€ kuussa. En ole osallistunut ja nyt huomasin kauhukseni että tämä fun2Cell velottaa multa kuitenkin sen 20€ kuussa!!!!!!!! googlekaan ei löydä mitään tuollaisesta sivustosta tms....

kävin tuolla http://www.fun2cell.net/ mutta mä en ainakaan löydä sieltä mitään kohtaa mistä löytyis lopetusmahdollisuudet. Oon kai sit niin sokea.
mut vituttaa tällänen just ku mitään en oo tilannu eikä mitään käryä miten tollanenki on mulle tullut.

Joo, mulla on ihan sama juttu. Tänään tuli taas uudet kaks viestiä. Lähetin sitten sähköpostia sinne Fun2Celliin. Että haluun rahat takasin, kun en oo mihinkään klubiin liittyny, enkä oo mitään tilannu tai osallistunu kilpailuun. Ne ihme kyllä jopa vastas takasin, mutta pyys vaan mun puhelinnumeroa, et ne sais tietää mitä laskua tää juttu koskee. Saa nähä mitä tästäkin nyt sit tulee...

Niissä viesteissä lukee aina lopussa se sähköpostiosote mihin lähetin viestiä. help.fi@fun2cell.net
Ja tuolla Fun2Cellin nettisivulla on myös joku toinen sähköpostiosote.

Ja kyseisellä sivulla opastetaan näin:
Lopettaaksesi tilaamisen lähetä tekstiviestillä asiasana FC STOP numeroon 17119. Lopettaaksesi mainosten vastaanoton lähetä tekstiviestillä asiasana FC PROFF numeroon 17119.

[QUOTE="krista";23036724]haluisin eroon näistä tyhmistä viesteistä. miten saan ne lopettettua?[/QUOTE]

Tossahan se edellisessä viestissä kerrotaan, ei ole ihme ettet eroon niistä pääse

[QUOTE="joonatan";23036265]kävin tuolla Fun2cell Suomi :: Etusivu mutta mä en ainakaan löydä sieltä mitään kohtaa mistä löytyis lopetusmahdollisuudet. Oon kai sit niin sokea.
mut vituttaa tällänen just ku mitään en oo tilannu eikä mitään käryä miten tollanenki on mulle tullut.[/QUOTE]

Niin olet, se kerrotaan etusivulla.

Tuollaisia viestejä olen itsekkin vastaanottanut jo pidemmän aikaa, nyt sitten löysin tämän ketjun ja laitoin stop viestin, sekä viestiä mistä numeroni on kaivettu ja liitetty maksulliseen palveluun ilman suostumustani. Saas nähdä, itse kun tiedän etten ole tuollaiseen palveluun sitoutunut.

joo tajusin kanssa et mihin mun saldot on menny täs viimekuukausina, tonneha ne samaan paikkaan. mä lähetin "Ellet halua saada mainontaviestejä, lähetä viesti FC PROFF numeroon 17119" ton viestin, ku käsitin että toi fc stop olis vaan jos on tilannu tuolt jotain? ku noihan lähettelee noit maksullisia mainosviestejä vaikka et ois tilannukkaa mitään. hirveetä kusetusta kyl huh huh

Elikäs kyseisestä palvelusta tulee mitä milloinkin viestejä, ilman että ois yhtään mitään mistään tilaillut, saatika vastanut. Operaattorin lasku kolahti postista kotiin, ja laskun mukaan siellä tosiaan on 20 tosta paskasta, vaikka en koskaan milloinkaan ikinä ole mukaan moiseen lähtenyt, ja mistä vitusta nää oikeen tosiaan tulee!? argh!!! No nyt on laitettu viestit stop ja proff niinkuin tuolta sivuilta ilmeni lopetuksen ja tilauksen loppuminen, silläkin uhalla että oisin kyseisen tilanut, mikä on mahdotonta!! Tarttis kans varmaan oikeen alkaa tekeen tästä suurempaa asiaa ja ottaa yhteyttä ja alkaa kinuun rahaa takasin, siitä mitä en o tehnyt!!

1) soita operaatorille. ilmoita asiaa ja pyydä että se estää numero 17119
2) lähetä viestiä fi@mobisupport.net ille ja sanoo että haluut että se lopettaa lähettää viestejä. pyydä samana aikana että haluut rahaasi takaisin.
3) ilmoita hänelle että jos se ei maksa ilmoitat suomen kuluttajavirastolle, suomen poliisille ja EU.n kuluttajien virastoille.
4) mene http://www.ecc.fi/ lle, lue ja ota yhteyttä heille. selitä mitä tapahtuu. kysy mitä tehdä jos haluut rahasi takaisin.
5) jos ei mitään tulee on aina mahdollista yhdistyä toisten kanssa.

sain nyt minun reklamaation sähköpostinviestilleni vastausta joka sanoo että mobile service customer support sulki viestiliikenteen ja lähetti minulle korvauskaavakkeen täytettäväksi. se ottaa noin 14 päivää ennen kun saan rahaani takaisin.

Moi!
Mua on myös huijattu. Laittaa hiukan vihaksi, kun laskussa on 20e edestä viihdepalvelua, varsinkaan kun en ole edes lukenut koko viestejä. Mitään en myöskään ole tilannut ym. Saako niitä rahoja takaisin? Taas tänään tuli uusi lasku, jossa oli taas samanlailla kun viimeksi 20e viihdepalveluita. Lähetin nyt sen stop sinne ja operaattori laittoi ajanviete-eston päälle. Nyt on kiva ruveta tekeen kaikkia valituksia ja reklamointeja jokapuolelle, tarvitsisi jostain saada ylimääräisestä "päänvaivasta" korvauksia, kun olis muutakin tekemistä, kun tapella olemattomien viestien kanssa.

Laitoin kaksi kuukautta sitten stop merkin samaiseen kusetusfirmaan siit tuli 10 e lasku. Viestit kuitenkin jatkui.
Tänään tuli operaattorilta uusi lasku jossa 20 palvelutekstiviesteistä. Enkä ole koskaan
mitään tilannut. Huomenna rikospoliisille tätä ei jaksa.